021-41454

هزار پله در ارمنستان

هزار پله در ارمنستان

هزار پله در ارمنستان

یک منطقه گردشگری به نام کاسکاد در ارمنستان وجود دارد که پله های بسیار زیادی دارد که به دلیل تعداد زیاد پله ها به این منطقه هزار پله هم می گویند البته در کنار این پله ها ,پله برقی وجود دارد اگر از این پله ها بالا بروید به پارک هافتناک می رسید.

در سال 1970 طرحی داده شد که ایروان را به مانیومنت و پارک هافتناک وصل کند. جیم توروسیان تصمیم گرفت که این طرح را اجرا کند و از طرح تامانیان را الگو قرار داد و او تصمیم گرفت که مرکز ایروان را به بخش مسکونی ایروان  به یکدیگر وصل کند و او به این موضوع هم فکر کرده بود که ممکن است کسی نتواند از این پله ها صعود کند پس یک پله برقی در کنار این پله ها گذاشتند و همچنین فضای سبز بسیار زیبایی در کاسکاد ساختند که همیشه این منطقه در یاد گردشگران بماند.

تعداد واقعی این پله ها 507 تا می باشد و کاسکاد 302 متر طول دارد گردشگرانی که همت می کنند و از این پله ها بالا می روند به این دلیل می باشد که از منظره بسیار زیبای بالای پله ها دیدن کنند کاسکاد در تمام فصول طرفداران خود را دارد  و گردشگران حتی در ماه زمستان هم از پله ها بالا می روند تا از منظره آنجا دیدن کنند و این منطقه مکانی برای عاشقان می باشد و همچنینکسانی که بخواهند با خود خلوت کنند و به آرامش برسند به این منطقه می روند.

در اطراف کاسکاد علاوه بر فضای سبزی که وجود دارد مجسمه های عجیب با اشکال های مختلف در اصراف کاسکاد قرار دارند و موزه کافسجیان در زیر پله ها واقع شده است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :