021-41454

هتل آرت دکو استانبول

هتل هنر دکتو استانبول

هتل آرت دکو استانبول ، هتلی 4 ستاره در نزدیکی فرودگاه شهر قرار دارد. این هتل در شهر قدیمی  واقع شده و  10 دقیقه از موزه و هیپ هاپوم فاصله دارد. و 15 دقیقه با مخزن ریحان و مسجد آبی فاصله دارد

برخی از امکانات این هتل:

  • صندوق امانات
  • پارکینگ رایگان
  • وای فای رایگان
  • کارکنان مسلط به چند زبان
  • خدمات دربان

ویژگی های هتل:

این هتل دارای یک کافی شاپ / کافه، وخدمات 24 ساعته اتاق است و دارای فضای سبز است.وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز دارد. علاوه بر این، سرویس ماشین لیموزین / شهر، کتابخانه و چک کردن ورود و خروج در محل اقامت وجود دارد. تمام 11 اتاق به صورت جداگانه مبله است و فضای آزاد و خدمات 24 ساعته دارد. مهمانان می توانند از وان حمام  لذت ببرند و دیگر امکانات استاندارد شامل مینی بار و تلویزیون ال سی دی است.

امکانات هتل

صندوق امانات در صندوق عقب کتابخانه است و محل نگهداری چمدان, منطقه ای که می توانید در هتل سیگار بکشید مشخص شده است در غیر این صورت باید جریمه پرداخت کنید. در برخی از مناطق عمومی هتل: وای فای رایگان، اینترنت بی سیم  رایگان دارد

امکانات اتاق ها هتل

در اتاق ها هتل آرت دکو استانبول ، دسترسی به اینترنت بی سیم ودسترسی به اینترنت در فضای باز (همراه با لپ تاپ) تلویزیون الکتریکی, حمام و مینی بار و تلفن خصوصی ,لوازم آرایشی و بهداشتی مو و سشوار را دارد. همچنین می توانید صبحانه را در بوفه میل کنید و هر روز صبح از ساعت 8 صبح تا 10 صبح صبحانه سرو می شود.

تصاویر هتل:

هتل آرت دکو استانبول هتل آرت دکو استانبول

هتل آرت دکو استانبول
SONY DSC

هتل آرت دکو استانبول

هتل آرت دکو استانبول
SONY DSC

هتل آرت دکو استانبول هتل آرت دکو استانبول هتل آرت دکو استانبول هتل آرت دکو استانبول

هتل آرت دکو استانبول
SONY DSC
هتل آرت دکو استانبول
SONY DSC

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان می باشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :