021-41454

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی

دبی دارای تعداد بالایی هتل است .انواع هتل های لوکس و بسیار مدرن با خدماتی باور نکردنی که اقامت در انها بسیار راحت و سراسر از لذت و شادی و تفریح است .یکی از هتل های بسیار زیبا و مورد توجه توریست ها و گردشگران هتل مینا سلام می باشد .

هتل مینا سلام (Mina Al Salam) هتلی بسیار زیبا و لوکس با بالاتری امکانات و خدمات در بهتری منطقه ی جمیرا میباشد.جزیره ی جمیرا یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در ان بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری احداث شده است حال تصور کنید در هتلی که در بهترین جای این جزیره اقامت کنید میتوان تصور کرد چه قدر دسترسی به مکان های دیدنی این شهر اسان می شود و شما در وقتتان صرف جویی می کنید.

این هتل در کنار وایلدوادی قرار دارد که میدانید این پارک ابی یکی از مهمتری و محبوب ترین جاذبه های دبی است .دسترسی اسان به مرکز شهر و زمین گف دبی از دیگر  مزایای اقامت در این هتل لوکس است.

امکانات هتل

این هتل زیبا دارای دکوراسیون و سبک معماری مدرن است در حالی که از معماری خاورمیانه نیز تاثیر گرفته است .سواحل زیبای جمیرا که از بهترین و با امکانات ترین سواحل در دبی است به راحتی در دسترس مسافرانی است که در این هتل اقامت دارند.

هتل دارای چندین رستوران با کیفیت با منوی انواع غذاهای متنوع بین المللی می باشد.

یکی از محبوب ترین رستوران ها در هتل مینا سلام رستوران چینی ان می باشد. این رستوران با دیزاین و دکوراسیونی به سبک کشور چین غذاهای بی نظیری را از این کشور عرضه می کند.

این هتل دارای ویوی خارق العاده ای نیز می باشد. بیشتر اتاق ها یا به برج العرب و یا دریا چشم انداز دارند که در صورت تمایل میتوانید هنگام رزرو قید کنید اتاق با چه منظره ای را می پسندید.

دکور اتاق ها به سبک عربی است و دارای امکانات کاملی مانند استخر و سالن ورزشی ٫ ساحل زیبا و ٫اینترنت پر سرعت ،خدمات خشکشویی ٫پارکینگ و …. می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :