021-41454

هتل یخی دی گلس در کانادا

هتل یخی دی گلس در کانادا

هتل یخی دی گلس در کانادا »

  • نام هتل: Hôtel de Glace
  • کیفیت هتل: 3 ستاره ***
  • تعداد اتاق ها: 55 اتاق
  • آدرس: شهر کبک کانادا 1860 Boulevard Valcartier, Saint-Gabriel-de-Valcartier, QC G0A
  • تلفن: +1 418-844-2200

شرح محیط هتل

دی گلس هتلی در کانادا است که یکی از زیبا ترین هتل های کانادا محسوب می شود و هم چنین جزو منحصر به فرد ترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های کانادا می‌باشد.

اگر شما هم از گرما بیزار هستید، مطمئنا در این هتل لحظات لذت‌بخشی خواهید داشت. برای ساخت این هتل عجیب از بیش از 15000تن برف و 500 تن یخ به کار رفته است.

این هتل در ابتدا 36 اتاق داشت اما بعدها بدلیل تقاضاهای بالا برای اقامت در این هتل ، تعداد اتاق هایش به 55 عدد ارتقا یافت.

همچنین نکته جالب دیگر این است که هر ساله این هتل که از یخ ساخته شده آب می شود و ظرف مدت 45 روز دوباره ساخته می‌شود.

این هتل همان طور که شیشه ای بودن از معنای فارسی نام آن پیدا است یکی از زیبا ترین هتل های یخی در کانادا محسوب می شود.

یخ های به کار رفته در بخش های مختلف این هتل و اتاق های آن به قدری شفاف هستند که شما هرگز گمان نمی کنید که این ها یخ باشند بلکه شیشه در نظر شما جلوه خواهد کرد و همانند آینه در برابر شما خواهد درخشید.

این هتل با دیوار های یخی که شیشه ای به نطر می رسند باعث شده است تا نقاط دید حیرت انگیز و وصف ناپذیری را برای شما ایجاد شود.

در این هتل همه چیز یخی است حتی خدمه هتل هم از شما در لیوان های یخی پذیرایی خواهند کرد!!! و همچنین احتمالا تجربه نوشیدن و میل کردن غذا در ظروف یخی برای شما تجربه هیجان انگیزی باشد که در جایی جز کانادا نتوانید تجربه کنید.

امکانات هتل یخی دی گلس در کانادا

این هتل امکاناتی را در نظر گرفته است که افراد علیرغم این که در اتاق های یخی هستند سرما را احساس نکنند؛ شما می توانید از کیسه های خواب بسیار گرم و راحتی که در اتاق ها در اختیار شما قرار داده شده است استفاده کنید.

بنای دی گلس در سال 2001 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مسافران بسیار زیادی را پذیرایی کرده است. هم چنین شما اگر نخواهید در این اتاق ها اقامت داشته باشید می توانید فقط از بخش های مختلف هتل بازدید کنید و در اطراف هتل مجسمه های یخی زیبا و متنوعی وجود دارد.

هتل دی گلس در فاصله چند دقیقه ای با کبک واقع شده است و دسترسی به آن برای شما راحت خواهد بود.

تصاویر هتل یخی دی گلس در کانادا

هتل یخی دی گلس در کانادا هتل یخی دی گلس در کانادا Hotel-de-Glace Hotel-de-Glace Hotel-de-Glace Hotel-de-Glace Hotel-de-Glace

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید: ۰۲۱۴۱۴۵۴

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :