021-41454

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) از هتل‌های دبی است که در ساحل جمیرا و در فاصله‌ی بسیار نزدیک

با برج‌العرب قرار دارد و شبیه به موج دریا می‌ماند و یکی از پر مسافرترین هتل‌های دبی حساب می‌شود. این هتل جزو یکی از لوکس ترین هتل های دبی محسوب می شود.

این هتل 5 ستاره لوکس دارای ساحل اختصاصی می باشد و 16 غذاخوری ، 5 استخر و یک دیوار برای صخره نوردی دارد. میهمانان هتل می توانند دسترسی رایگان و نامحدود به پارک آبی Wild Wandi داشته باشند.

اتاق های هتل جمیره بیچ اختصاصی بوده و دارای پنجره های بزرگ از سقف تا کف می باشد که نمای زیبایی از دریای خلیج فارس را به نمایش می گذارد.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون LCD کابلی و دسترسی رایگان Wi-Fi می باشند. این هتل دارای منوهای مختلفی از غذاهای لبنانی ، آرژانتینی و ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی برای شام می باشد. همچنین غذا های ایرانی با کیفیت رضایت بخشی در اختیار شما قرار می گیرد بسیاری از رستوران های این هتل دارای منوی جداگانه برای کودکان می باشند.

امکانات دیگر این هتل شامل زمین های تنیس ، باشگاه ورزشی  کلاس های ایروبیک و خدمات کامل ماساژ می باشد.

کلوپ بازی سند باد برای کودکان می باشد که روزانه برنامه های مختلفی برای سرگرم کردن کودکان در این کلوپ در نظر گرفته می شود.

فروشگاه بزرگ امارات تا هتل جمیراه 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد.

بارزترین ویژگی هتل بوفه‌ی صبحانه‌ی معروفش است.که منوی متنوعی از صبحانه سرد و گرم را در اختیار مسافران قرار می دهد و بسیار کامل است.

به علت بزرگ بودن هتل، بین کارکنان و مسافرین آن‌چنان صمیمیتی ایجاد نمی‌شود دانستن این موضوع کمک می کند رفتار پرسنل را حمل بر بی ادبی نگذارید.

توضیحات تکمیلی

هتل جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) یک هتل بی نظیر و بسیار لوکس است که در فاصله ی کمی از برج العرب قرار دارد و یکی از پر مسافرترین و محبوب ترین هتل ها در دبی است .این هتل دارای ۶۱۸ اتاق میباشد که دارای بالا ترین امکانات و خدمات هستند و دیزاین اتاق های هتل به صورت هوشمندانه و بسیار زیبا طراحی و اجرا شده اند.

جالب است بدانید هتل جمیرا بیچ بیش از بیست رستوران دارد رستوران هایی بسیار عالی با انواع غذاهای باکیفیت و بینظیر .این هتل رویایی دارای سالن کنفرانس و سالن ارایش و مرکز خریدی زیبا داخل هتل نیز می باشد.

اما چیزی که این هتل را بسیار محبوب کرده است بوفه ی صبحانه ی هتل جمیرا بیچ است .این هتل دارای بوفه ی صبحانه ی معروف و خاصی می باشد که در خود هر انچه تصور کنید را دارد و هر صبح در انتظار مسافران است تا از انان پذیرایی کند.

این هتل بر خلاف هتل برج العرب که خدمات زیادی برای کودکان ندارد و جز هتل های خانودگی به سختی جای میگیرد یک هتل خانوادگی بی مانند است که مجهز به مرکز بازی بزرگ و پیشرفته ای برای کودکان است تا اوقات خوشی رابا اقامت در این هتل تجربه کنند.

سایر امکانات هتل

امکانات ورزشی متفاوت مانند استخر و سونا و جکوزی وزمین تنیس برای سرگرمی مسافران وجود دارد. دسترسی به ساحل بی مانند جمیرا و سرویس دهی بی نظیر کارکنان از مزایای دیگر هتل می باشد.

رستوران های این هتل از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند تا لذیذ ترین غذاها را در اختیار گردشگران قرار بدهند.

این هتل رویایی دارای سالن کنفرانس و سالن ارایش و مرکز خریدی زیبا داخل هتل نیز می باشد. سالن های اسپا هم از دیگر امکانات هتل جمیرا پیچ دبی محسوب می شود.

آن چه که این هتل را نسبت به سایر هتل های مشابه متمایز کرده است بوفه ی صبحانه ی هتل جمیرا بیچ است. این هتل دارای بوفه ی صبحانه ی معروف و خاصی می باشد که در خود هر انچه تصور کنید را دارد و هر صبح در انتظار مسافران است تا از انان پذیرایی کند.

هتل جمیرا پیچ دبی به امکانات رفاهی کودکان بسیار اهمیت می هد و یک هتل کاملا خانوادگی است به نحوی که برای کودکان بهترین و پیشرفته ترین وسایل بازی را فراهم کرده است.

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی | آفرها | قیمت | شرایط و خدمات : کلیک نمایید.[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :