021-41454

هتل ترسناک بنف

هتل ترسناک بنف

هتل ترسناک بنف

در سال ۱۹۲۶ این هتل دچار یک سانحه‌ی آتش سوزی شد در گذشته این هتل از چوب ساخته شده بود اما بعد از این که اتش سوزی شد مالکان و سرمایه گذاران هتل تصمیم گرفتند تا هتل را بازسازی کنند ان ها این بار سعی کردند از ابزار الات سنگی استفاده کنند تا هتل مقاومت بیشتری داشته باشد.

این گونه بود که عملیات بازسازی هل کلید خورد و زی این بازسازی از سنگ های خالص استفاده شد و این کار باعث شد هتل بنف دوباره رونق سابق را پیدا کند.

در سال ۱۹۳۰ عملیات ساخت برای مدتی متوقف شده و البته دوباره از سرگرفته شد و بعد از آن توانست شهرتی بیش از گذشته را کسب کند چرا که این هتل به مکانی شناخته شده تبدیل و میزبان بسیاری از مردم معروف جهان شد افرادی همچون «مریلین مونرو»، «ملکه الیزابت دوم» و «هلن کلر». این هتل به دلیل این که ظاهر سنگی پیدا کرد به آن قلعه راکی هم می گویند.

اما چرا هتل بنف ترسناک است؟

در این هتل یک اتاق وجود دارد به نام اتاق 783 که روایت خونینی را برای ما بیان می کند در این هتل یک خانواده سه نفره به طرز مرموز و فجیعی کشه شدند.

کارکنان و مدیران هتل هرگز برای این اتفاق  توضیح قانع کننده ای ارائه نکردند و مدیر دستور بسته شدن این اتاق را داد هنگامی که کارکنان و خدمه هتل در حال تمیز کردن اتاق بودند متوجه شدند اثر انگشت کودک خانواده از روی اینه پاک نمی شود.

حادثه دیگری که دراین هتل رخ داد این بار با مرگ نوعروسی جوان در ارتباط است عروس جوان که در حال پایین آمدن از پله‌ها پایش به لباس گیر کرد و از پله های هتل سقوط کرد وی در نهایت به علت شکستگی سر  گردن کشته شد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :