021-41454

میدان پیازا دل کامپو

میدان پیازا دل کامپو

میدان پیازا دل کامپو

میدان پیازا دل کامپو

ایتالیا شهر بناهای باشکوه و قلعه های زیبایی است که از قرن ها پیش به جا مانده اند.این اثار تاریخی و فرهنگی به جا مانده بیان گر تاریخ پر فراز و نشیب و پر بار کشور ایتالیا میباشد.

کشوری که زادگاه سزار و بتلمیوس و داوینچی میباشد .این کشور با انواع اثار هنری ارزشمند ،مجسمه های زیبای بزرگ و پرتره ها پر شده است و در کلیساها و قلعه ها و موزه های ایتالیا اثاری را میبینید که از حیث قیمت و ارزش ،نمیتوان بر رویشان قیمتی گذاشت

.میدان پیازا دل کامپو یکی از میادین شهر سیه نا میباشد که به خوبی در خود اثار بسیار ارزشمندی را جا داده است.
میدان پیازا دل کامیو در شهر سیه نا یکی از بزرگ ترین و زیبا ترین میادین میباشد که متعلق به دوران قرون وسطی میباشد.

این میدان یک مکان عمومی بی نظیر و وسیع است که زیبایی مثال زدنی و معماری بی نظیری دارد.این میدان معماری جهان را در خود جمع کرده است و در جای جایش بنایی به سبک معماری کشورهای مختلف وجود دارد.این میدان که در جهان شهرت دارد سالانه میزبان تعداد زیادی بازدید کننده از سراسر جهان است که از قاره های دور و نزدیک برای دیدن میدان پیازا دل کامپو به ایتالیا می ایند.

در اطراف این میدان بناهای بسیار زیبا و قلعه های باشکوهی وجود دارد که همگی به علاوه ی برج معروف میدان متعلق به خانواده ی بسیار ثروتمند در شهر سیه نا هستند.

یکی از دلایل جذابیت این میدان برگزاری مسابقات اسب دوانی با نام پالیو سیه نا است که در میدان وسیع و صدفی شکل پیازا دل کامپو برگزار میشود.

در سفرتان به ایتالیااز میدان پیازا دل کامپو بازدید کنید و از زیبایی و معماری باشکوه این میدان حیرت کنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :