021-41454

موزه پولدی پزولی میلان

موزه پولدی پزولی میلان

موزه پولدی پزولی میلان

موزه پولدی پزولی میلان

poldi pezzoli1

این موزه یکی از موزه های هنری و بی نظیر شهر میلان در تور ایتالیا می باشد. این موزه زیبا در قرن نوزدهم به عنوان کلکسیون خصوصی جیان جیاکومو پولدی پزولی و مادرش روزا تریو ولزیو تاسیس شد و کلکسیونی از هنرمندان شمال ایتالیا، هلند و فنلاند را شامل می شود. در این موزه نقاشی های بی نظیری از هنرمندانی همچون: آنتونیو ویوارینی، لورنزو بارتولینی، فرانچسکو بونسینیوری، پائولو بورونی، بوتیچلی، فرانچسکو کاپلا، تیه پولو، ویلم ون مایریس، بارتولومیو ونتو و هنرمندان دیگر به چشم می خورد.

poldi pezzoli5

علاوه بر آن می توانید از آثار نفیس دیگر همچون مجسمه ها و فرش های ایرانی نیز دیدن کنید. این موزه یکی از بهترین و دیدنی ترین مکان های گردشگری در تور ایتالیا می باشد که همه ساله بازدید کنندگان بی شماری را به سوی خود می کشاند. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا و دیدنی های آن در تور ایتالیا می توانید از قسمت درباره میلان دیدن نمایید.

poldi pezzoli2

 

مطالب مرتبط

میدان سن مارکو ونیز ، میدان اصلی شهر ونیز می باشد.ایتالیایی ها از این میدان با عنوان Piazza San Marco و انگلیسی ها با عنوان St Mark's Square یاد می کنند. میدان سن مارکو ونیز میدان عمومی و اصلی و در واقع شبوغ ترین میدان در شهر ونیز ایتالیا می باشد.البته مردم این شهر نام این میدان را عموما و به اختصار با عنوان la Piazza یاد می کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :