021-41454

موزه سلطنتی انتاریو

موزه سلطنتی انتاریو

موزه انتاریو کانادا

موزه سلطنتی انتاریو یکی از جذاب ترین وپر بازدید ترین موزه های کانادا محسوب می شود که قصد دارد تا علاوه بر این که می تواند جذابیت های تاریخی کانادا را به شما نشان دهد در نشان دادن طبیعت بی نظیر کانادا به شما هم موفق عمل کند.

موزه سلطنتی انتاریو در تورنتو واقع شده است و طبق امار های منتشر شده سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد که در نوع خود نوعی رکورد محسوب می شود.

این که این موزه چگونه ساخته شد هم داستان جالبی دارد ساخت موزه سلطنتی انتاریو به کمک دو فرد جوان انجام شد.

پیشینه جالب این موزه

اولین نفری که تصمیم گرفت موزه سلطنتی انتاریو را بسازد جوان دانشجوی رشته باستان شناسی بود که به جمع اوری کلکسیون های قدیمی علاقه زیادی نشان می داد و سفر های زیادی هم به مصر و دیگر کشور ها کرده بود.

دومین نفری که با این دانشجو همکاری کرد یک تاجر بسیار ثروتمند بود که همیشه برایش فرهنگ و تاریخ کانادا در اهمیت بالایی بود در نتیجه این دو نفر در کنار هم توانستند با اشتراک گذاشتن ثروت و دانش به موفقیت های چشمگیری برسند.

در این موزه اثار مختلف بسیار زیادی از گذشته های دور وجود دارد مثلا شما می توانید فسیل ها و سنگواره های زیادی را در این موزه ببینید عمده اجسام قدیمی که در این موزه وجود دارد مربوط به کشور های افریقایی و یا اسیای شرقی است.

ساختمان این موزه در طی سال ها دست خوش تغییرات و تحولات گسترده ای شده است و بخش های مختلفی به ان اضافه شده است که باعث رشد و توسعه این مجموعه شده است البته همه کسانی که بعد ها به این موزه به عنوان مدیر انتخاب شدند تمام تلاش خود را به کار می بستند که بتوانند مطابق نظر بانیان اولیه موزه را اداره کنند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

درباره موزه سلطنتی انتاریو

موزه باستان شناسی سلطنتی انتاریو که یکی از کامل ترین موزه های جهان است در سال 1914 افتتاح شد.

در این موزه فردی به نام Currelly به عنوان مدیر اجرایی و Walker به عنوان مدیرعامل برگزیده شد که Walker این جایگاه را تا زمان مرگ خود در سال ۱۹۲۴ حفظ کرد.

با تاثیر پذیری از علایق دو موسس آن ، کلکسیون ها و اهداف این موزه بر دو زمینه ی فرهنگ و طبیعت متمرکز گردیده است و موجب شده که این موزه در دنیا جایگاهی منحصر به فرد داشته باشد.

Walker یک تاجر، بانکدار علاقمند به تاریخ و تمدن بود که با بسیاری از موسسه های مهم کانادایی مثل گالری ملی کانادا، گالری هنر انتاریو و دانشگاه تورنتو همکاری می کرد.

اولین شغل Walker متمرکز بر دنیای طبیعی بود. او کار خود را با جمع آوری فسیل هایی آغاز نمود که بعدها آنها را به همراه کتابخانه ی دیرینه شناسیش به موزه ی سلطنتی اونتاریو اهدا کرد.

او همچنین بر روی پروژه ی کشف دایناسورها و حفر زمین در سنگلاخ های آلبرتا سرمایه گذاری نمود.

نکته جالب این که یکی از گونه های کشف شده در این ناحیه نیز پس از او نام گذاری شد.

اطلاعات تکمیلی درباره موزه سلطنتی انتاریو

این موزه در ابتدا در قالب پنج موزه ی جداگانه در زمینه های باستان شناسی، زمین شناسی، معدن شناسی، دیرینه شناسی و جانورشناسی فعالیت داشت و در سال ۱۹۵۵ همه ی این بخش ها باهم ترکیب شدند.

این موزه هم اکنون به عنوان نماینده ی دولت اونتاریو مشغول به کار است و با دانشگاه تورنتو فعالیت های مشترک بسیاری دارد.

این موزه برنامه های اجتماعی بسیاری را ارائه می دهد؛ ازجمله سخنرانی ها و فیلم ها، نمایش ها، اجراهای دراماتیک، کنسرت ها و رونمایی از مصنوعات و اشخاص برای عموم مردم.

در سفر به کانادا این موزه را به علاقمندان تاریخ و ماجراجویی پیشنهاد می کنیم.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه,امکانات هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه,تصاویر هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه,هتل poseidon Antalya,اطلاعات هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :