021-41454

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

این مرکز خرید عظیم در زمینی به مساحت 1200000 متر مربع احداث شده که بزرگترین مرکز خرید جهان به شمار می رود. این مرکز خرید در سال 20005 افتتاح شد و نام آن برگرفته از نام جهانگرد معروف اهل مراکش که در سدهٔ ۱۴ میلادی می‌زیسته برگرفته شده‌ است. این مرکز خرید همه ساله بسیاری از گردشگران در تور دبی را به سمت خود می کشاند تا علاوه بر خرید از آن ساعاتی را هم برای تفریح در آنجا سپری کنند.

batoote4

این مرکز خرید در خیابان شیخ زاید واقع شده است که دسترسی خوبی برای مسافران تور دبی دارد. این مرکز خرید زیبا دارای ۶ بخش است که هر کدام از آن‌ها با الهام از ۶ کشوری که ابن بطوطه به آن سفر کرده، معماری و طراحی شده است. که این کشورها عبارتند از: چین، شبه‌ قاره هند، ایران، مصر، تونس و اندلس که گردشگران تور دبی می تواند در هنگام خرید هر یک از معماری های این 6 قسمت را از نزدیک ببینند.

batoote2

The decorations and displays are over the top and wonderful.

از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران، کافی شاپ و سینما اشاره کرد که در سفر تور دبی می توانید در کنار خرید از آن ها استفاده کنید. شما عزیزان که قصد سفر به دبی را دارید می توانید از قسمت درباره دبی بیشتر با این شهر زیبا آشنا شوید.

 

مطالب مرتبط

تور قونیه,تور ارزان قونیه,تور قونیه ترکیه,تور لحظه آخری قونیه,تور اقساط قونیه,قیمت تور قونیه,تور قونیه ارزان,تور قونیه اقساط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :