021-41454

محبوب ترین دسر کانادا

محبوب ترین دسر کانادا

محبوب ترین دسر کانادا

محبوب ترین دسر کانادا

شربت افرا یکی از محبوب ترین دسر ها و مربا ها و شهد های مرم کانادا محسوب می شود ارزش شربت افرا در بین مردم کانادا به حدی بالا است که در پرچم کانادا هم می توانید ردی از برگ افرا را بیابید

شربت افرا ترکیبی از شهد افرا در رنگ ههای مختلف است که بعد از سرد شدن نشاسته آن ته نشین می شوداین  نشاسته به شکری تبدیل می‌شود  که در بهار به همراه شیره درخت بالا می‌آید.

برای جمع آوری این شیره باید درون تنه‌ی درخت افراد حفره ای ایجاد شود. شیره جمع آوری شده به وسیله گرما و عمل تبخیر، آب اضافه خود را از دست می‌دهد و شربت تغلیظ شده افرا را به جای می‌گذارد.

چه کسانی برای اولین بار به راز این ماده خوشمزه و پر خصیت پی بردند ؟

اولین بار بومیان امریکای شمالی بودند که اقدام به جمع آوری شربت افرا کردند. سپس این عمل توسط اروپاییان مهاجر به امریکا و با استفاده از روش‌های جدیدتر گسترش یافت. در دهه 1970 پیشرفت‌های تکنولوژیکی در مراحل تولید شربت افرا بیشتر شد. اهالی استان کبک در کانادا بزرگ‌ترین تولید کننده این محصول و تأمین کننده بیست و پنج درصد تولید جهانی آن هستند.
شربت  افرا بر اساس میزان غلظت و شفافیت سنجیده می‌شود. ساکاروز بیشترین نوع قند در شربت افراست.

در کانادا این شربت باید حداقل 66 درصد شکر داشته باشد و کاملاً از شیره درخت تهیه شده باشد تا عنوان بهترین کیفیت را به دست بیاورد.

برچسب افرا نشان دهنده استاندارد درخت افرا است که بر محصولاتی که سطح کیفی بلایی دارند زده می شود

شربت افرا یکی از پر طرفدارترین محصولات در بین مردم کانادا محسوب می شود و به عنوان سوغاتی و نماد کانادا مور ستفاده قرار می گیرد

تور کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :