021-41454

امکانات هتل مای بید استانبول

امکانات هتل مای بید استانبول

امکانات هتل مای بید استانبول »

اینترنت بی سیم در سراسر هتل اتاق ها و سالن ها و راهرو ها وجود دارد  و دسترسی به اینترنت رایگان است.اگر نیاز به پارکینگ داشتید باید از قبل جای پارک را رزرو کنید و هزینه پارکینگ هر روز 5 یورو می باشد.این هتل برای مسافران ترانسفر فرودگاهی هم دارد.

ورود حیوانات به هتل مجاز نمی باشد .اتاق های جلسه و کاری در این هتل وجود دارد و برای استفاده از انها باید هزینه ای جداگانه بپردازید.

اتاق ها را ساعت 14 ظهر به مسافران تحویل می دهند و زمان تخلیه اتاف ها تا ساعت 12 ظهر است.

کارکنان هتل می توانند هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و عربی صحبت کنند.

امکانات هتل مای بید استانبول شامل اتاق های ضد الرژی, مینی مارکت, اتاق های ضد صدا ,کرایه اتومبیل, سوپر مارکت کوچک, فروشگاه ,صندوق امانات, اسانسور سرویس شاتل, مکانی مخصوص افراد سیگاری,  ارایشگاه ,روزنامه, ویلچر ,برگزاری مراسم عروسی, اتاق چمدان می باشد

امکانات تفریحی هتل مای بید استانبول:

در این هتل دسر و خوراکی های بسیار خوشمزه ای مانند انواع شکلات، شیرینی، میوه و غذای کودک فروخته می شود.و شما می توانید این خوراکی های لذیذ را در لابی هتل بخرید.بلیط کنسرت و یا رویداد های هنری را می توانید از قسمت پذیرش هتل تهیه کنید.کافه و رستوران های مختلف زیادی در نزدیکی هتل قرار دارد.

آدرس هتل مای بید استانبول:

de-i Hurriyet Caddesi N.179 Sisli, Sisli, 34381 İstanbul, Turkey

این هتل جزو بهترین هتل های استانبول می باشد و بیشتر مسافران از خدمات و امکانات این هتل راضی بوده اند و در نظر سنجی هتل رضایتشان را اعلام کرده اند.

یزدان گشت سفیران مجری مستقیم تورهای خارجی می باشد.

یزدان گشت سفیران تورهای انگشت نگاری برای سفارت کانادا و امریکا و انگلیس را با قیمت های مناسب برای مسافران عزیز دارد.

هنگامی که می خواهید برای انگشت نگاری به شهرهای استانبول و انکارا سفر کنید بهتر است با تور به شهرهای ترکیه سفر کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس بگیرید.

اتاق های هتل مای بید استانبول

این هتل 4 ستاره می باشد.اتاق های ان بزرگ و شیک هستند و مبل های بسیار یزرگ و خاصی در اتاق ها وجود دارد.صبحانه این هتل بسیار متنوع و خوشمزه است و بیشتر از 80 نوع صبحانه را سرو می کند.میدان معروف تکسیم تا هتل 3000 متر فاصله دارد.این هتل در نزدیکی مترو قرار دارد.

تمامی اتاق های هتل اینترنت بی سیم رایگان و هوای مطبوع دارند.

امکانات اتاق های هتل مای بید شامل تلویزیون ال سی دی، جای نشستن در بالکن، دستگاه چای و قهوه ساز فوری، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان ، شومینه، نظافت روزانه، کاناپه تخت خواب شو، چشم انداز شهر یا باغ، حوله حمام، میز، گاو صندوق، عایق بودن در برابر صدا، تلفن، سرویس بیدار باش، مینی بار، دسشویی و حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی و یخچال می باشد.

امکانات سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها عبارت اند از حوله و دمپایی و سشوار و لوازم بعداشتی مانند صابون و شامپو و نرم کننده و ژل شستشو بدن.

انواع اتاق های هتل مای بید استانبول:

اتاق های سوپریور تویین:مساحت این اتاق 28 متر مربع می باشد . یک تخت کینگ سایز یا دو تخت تویین در اتاق وجود دارد .این اتاق به اندازه دو بزرگسال و یک کودک گنجایش دارد.

سوییت خانواده قابل اتصال به یکدیگر:متراژ این سوییت 56 متر مربع است. دو تخت سینگل و دو تخت دابل بزرگ در سوییت موجود است. ۴ نفر بزرگ سال و دو کودک می توانند ذر این سوییت اقامت داشته باشند.

سوییت پریمیوم:مساحت ان 40 متر مربع می باشد. یک کاناپه تخت خواب شو با یک تخت دابل بزرگ شامل امکانات سوییت می باشد و دو بزرگ سال و دو کودک می توانند ذر این سوییت اقامت داشته باشند.

فاصله هتل مای بید تا جاذبه های استانبول

موزه پرا:این موزخ تا هتل 300 متر فاصله دارد.شما می توانید با پیاده روی 7 دقیقه ای به انجا برسید.

ایستگاه مترو سیسلی:فاصله این هتل تا ایستگاه 900 متر می باشد.اگر با پیاده روی به انجا بروید 7 دقیقه در راه هستید.

برج گالاتا:4هزار متر از هتل دورتر است.16 دقیقه ای با تاکسی و 28 دقیقه ای با اتوبوس و 26 دقیقه ای با مترو به این برج برسید.

خیابان استقلال:این خیابان تا هتل 8 هزار متر فاصله دارد.اگر باتاکسی به انجا بروید به مدت 12 دقیقه و با پیاده به مدت 46 دقیقه و با مترو به مدت 24 دقیقه در راه خواهید بود.

میدان تکسیم:فاصله میدان تا هتل 1000 متر است.می توانید به راحتب با تاکسی 13 دقیقه ای و با مترو 20 دقیقه ای و با پیاده 38 دقیقه ای به انجا برسید.

بازار بزرگ استانبول:اگر به  استانبول سفر کردید حتما به بازار بزرگ بروید زیرا یک مکان تاریخی می باشد و وسایل ارزان تر و سوغاتی های ترکیه را می توانید از این بازار خریداری کنید .6هزار متر از هتل دورتر است.شما می توانید 26 دقیقه ای با تاکسی و 45 دقیقه ای با اتوبوس و 38 دقیقه ای با مترو به این بازار برسید.

برج ساعت دلما باغچه:6000متر تا هتل فاصله دارد.اگر با تاکسی به انجا بروید 10 دقیقه و با مترو 22 دقیقه و با پیاده روی 40 دقیقه در راه خواهید بود.

ستون کنستانتین:هتل تا این مکان فاصله بسیار زیادی دارد 13 کیلومتر از هتل دورتر است.با تاکسی به مدت 16 دقیقه و با مترو به مدت 50 دقیقه در راه هستید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :