021-41454

طاق بستان کرمانشاه در دبی

طاق بستان کرمانشاه در دبی

طاق بستان کرمانشاه در دبی

طاق بستان کرمانشاه در دبی

در روزهای اخیر خبر های عجیب و غریبی از دبی به گوش می رسد که گردشگران را شگفت زده می کند یکی از خبر هایی که اخیرا ایرانی ها را متعجب کرده است این است که دبی قصد دارد طاق بستان شهر کرمانشاه را بسازد.

دبی در سال هاای اخیر سعی کرده است با کنار هم قرار دادن تمدن و فرهنگ دیگر از کشور ها از خلا موجود در کشور های دیگر استفاده کند و برای خودش هم تاریخ و فرهنگ بخرد.

چندی از این خبر که دبی قصد دارد موزه لوور فرانسه را بسازد و برای این موضوع از مقامات فرانسوی اجازه گرفته بود نگذشته است که به تازگی خبر رسیده است که این طاق هم به صورت ماکت در دبی ساخته شد.

این موضوع نشان می دهد که دبی از هیچ فرصتی برای جذب گردشگر نمی گذرد و حتی سعی می کند از تمدن و فرهنگ دیگر کشور ها هم استفاده کند تا بتواند گردشگران را به سمت خود بکشاند.

مسئولان تلاش کرده اند تا با جذب سرمایه گذاران اقصی نقاط دنیا، این شهر را به یک مقصد جذاب برای گردشگران بین المللی تبدیل کنند.

دبی در حقیقت با این اقدامات مانع از این می شود که شهر های دیگر خاورمیانه از جاذبه های گردشگری خود استفاده کنند و در حقیقت بتوانند گردشگری خود را رشد و توسعه دهند.

اما طاق بستان دقیقا چه بوده است؟

طاق بستان به مجموعه ای از سنگ نگاره ها و سنگ نوشته هایی می گویند که مربوط به دوره ساسانی بوده است.

سالانه تعدادی گردشگر به کرمانشاه می روند تا بتوانند طاق بستان را ببینند اما این تعداد متاسفانه بسیار کمتر از افرادی است که به دبی سفر می کنند و در کنار مجموعه از تفریحات طاق بستان را هم می بینند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :