021-41454

سن جیمی جانو

سن جیمی جانو

سن جیمی جانو

سن جیمی جانو

ایتالیا کشوری با تاریخی کهن است.کشوری خوش اب و هوا و کوهستانی که در اطراف به دریاهای بی کران میرسد و دارای سواحل و بنادر زیبا و پر رونق بوده است.این کشور مهد هنر و تاریخ است و زادگاه افراد مشهور و پر اوازه ای در جهان چون مارکوپولو و سزار و دوینچی میباشد.

امپراطوری قدرتمند و با شکوه رم در این کشور حکومت میکرد و بناها و قلعه های بی نظیری از ان دوران باقی مانده است که سالانه توریست های زیادی را به ایتالیا جذب میکند.

سن جیمی جانو یکی از روستاهای ایتالیاست که به دلایلی به جاذبه ی گردشگری پر طرفدار در این کشور بدل شده است.
سن جیمی جانو روستایی است که به نام منهتن قرون وسطایی نیز شهرت دارد .

این روستای خاص در توسکانی ایتالیا قرار دارد و علت شهرتش به واسطه ی چهارده برج سنگی است که از گذشته به جا مانده است.این روستا که در گذشته روستایی قدرتمند و پر برکت بوده دائما مورد تهاجم قرار میگرفت و به ثروت و اذوقه هایش دست درازی میشد لذا هفتاد برج سنگی در این روستا به منظور جلوگیری از نفوذ مهاجمان بنا شد.هفتاد ستون سنگی به منظور دفاع که اکنون چهارده عدد از انان باقی مانده و سبب جذب گردشگران به این منطقه میشود.

این منطقه دارای غذاهای لذیذ و بی نظیر و نوشیدنی های فوق العاده ی مخصوصی میباشد که حتما باید امتحان کنید.

در سفرتان به ایتالیا این کشور زیبا و دوست داشتنی بازدید از سن جیمی جانو روستایی با چهارده برج سنگی به جا مانده از گذشته ی دور را از یاد نبرید و از مناظر دیدنی و اب و هوای مطبوع و غذاهای لذیذ این منطقه لذت ببرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :