021-41454

هتل سان اند سند

سان اند سند

هتل سان اند سند

هتل سان اند سند SUN AND & SANDS

موقعیت: منطقه دیره دبی

کیفیت: 3 ستاره ***

توضیحات تکمیلی هتل:

در قلب منطقه تجاری شهر دوبی واقع شده و 5 دقیقه پیاده تا برج ساعت فاصله دارد.

از امکانات هتل میتوان به استخر سرپوشیده،ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهزبه تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد.

بعضی ازاتاقهای لوکس هتل سان اند سند از سالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند.

میهمانان عزیز میتوانند در سونا و جکوزی هتل، دمی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده هتل، گردش خود را در شهر برنامه ریزی کنند.

رستوران هتل انواع غذاهای بومی و بین المللی را سرو میکند. تریا هتل نیز به سرو نوشیدنی و نوشابه می پردازد. هتل 10 دقیقه ، با ماشین،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و ترانسفر فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد.

پارکینگ رایگان در محوطه هتل موجود بوده و مسافرین میباید پیش از ورود، اقامت خود را رزرو کنند.

سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه ، ساحل و تعدادی از مراکز تجاری دبی و تورهای گردشگری،از جمله امکانات رفاهی توردبی هتل سان اند سندز میباشد.

موقعیت جغرافیایی خوب، برخورداری از امکانات به روز ، بهره مندی از کامل ترین خدمات،رعایت تمیزی و بهداشت و مناسب بودن قیمت هتل سان اند سند دبی، باعث برتری هتل سان اند سندز شده است.

اتاق های هتل

اتاق های هتل سان اند سند دوبی  متشکل از 117 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات واتاق هایی ویژه معلولین است که به زیبایی مبله شده و از چیدمان و طراحی چشم نوازی برخوردار می باشد.با کیفیت ترین وسایل در کنار محیط دنج و آرام اتاق های هتل سان اند سند دبی، راحتی را برای میهمانان تور دبی ارزان به ارمغان می آورد .در ضمن هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و مناظر شهر می باشد .

سرویس خدماتی به صورت شبانه روز جوابگوی نیازهای گردشگران توردبی بوده و همواره برای نظافت و آراستگی اتاق ها تلاش می نمایند.

اقامت در این اتاق های شیک و مدرن نیز مناسب است حمام، سشوار ، سیستم برودتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل 3 ستاره به گردشگران ارائه می شود.

فضای دل انگیز اتاق ها سبب شده تا میهمانان تمایل کمتری به ترک آن داشته و از اقامت خود احساس رضایت و آسودگی نمایند.

امکانات هتل:

امکانات هتل  سان اند سند دبی بسیار متنوع و سرشار از نشاط و هیجان می باشد برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای که شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد ، استخر سرپوشیده سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور.

صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، روزنامه ، خدمات گردشگری ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، کرایه اتومبیل ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی این هتل 3 ستاره می باشد.

اما امکانات هتل سان اند سند به این ها محدود نشده و شامل بار، کافی شاپ و یک رستوران باشکوه است که غذاهایی لذیذ و خوشمزه از ملل مختلف را سرو کرده و از میهمانان پذیرایی می نماید . جو صمیمی و فضای آرامش بخش هتل و بهره مندی از امکاناتی متنوع از ویژگی ممتاز هتل به شمار می رود.

____________________

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با سالها سابقه ی فعالیت در زمینه وقت سفارت , اخذ ویزا , برگزاری تور و کلیه خدمات گردشگری افتخار ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین بهترین نتیجه به مسافران خود را دارد.
یک اتفاق ساده اما زیبا خشنودی و رضایت شماست.
شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :