021-41454

زندگی در انگلیس

زندگی در انگلیس

زندگی در انگلیس »

زندگی در انگلیس

مقصد بسیاری از ایرانی ها مهاجرت کرده کشور انگلستان است اما در مورد تعداد ایرانیان مقیم در کشور انگلستان آمار دقیقی مشخص نیست . بعد از انقلاب اسلامی به تعداد مهاجرت کنندگان ایرانی به این کشور بیشتر شده است . ایرانیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید بدانند که هزینه زندگی در کشور انگلستان بسیار بالاست .

اما گذشته از هزینه های بالای زندگی در انگلستان افراد مقیم در این کشور از استاندارد های بالای آموزشی . بهداشتی و سرگرمی برخوردارند . نظام آموزشی بریتانیا از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است . استانداردهای تدریس در این کشور در سطح مطلوبی است .

بهداشت و درمان

بهداشت و درمان در این کشور در سطح بالایی قرار دارد سیستم بهداشت این کشور با سرمایه ملی و عمومی ایجاد شده است و در حال توسعه دادن و رونق بخشیدن مراقبت رایگان به عموم نیازمندان است  . اکثر افراد مقیم در کشور انگلستان از مزایا و خدمات مراقبت بهداشتی رایگان که در این کشور ارایه می شودبرخوردارند اما در مواردی مانند اورژانس بدون در نطر گرفتن  وضعیت اقامت مراجعه کننده معالجات و اقدامات لازم را به صورت رایگان انجام می دهند .

اتباع عادی و افرادی که برای کار به انگلستان آمده اند می توانند از خدمات درمانی و بیمارستانی این کشور به صورت رایگان استفاده کنند در این کشور هر پزشک عمومی می تواند برحسب صلاحدید خود می تواند هر بیمار را اعم از مقیم یا غیر را به صورت رایگان بپذیرد .

اجازه کار در انگلستان

اگر مهاجرین به صورت سرمایه گذاری به کشور ارمنستان وارد شوند در صورت دریافت مجو. ورود دیگر نیازی به دریافت اجازه کار ندارند اما در موارد دیگر مهاجرین باید از این کشور اجازه کار بگیرند در مواردی مانند :

مهاجر کننده بخواهد تجارت جدیدی را راه اندازی نماید .

مهاجر کننده بخواهد مسولیت یک شرکت تجاری فعال را به عهده بگیرد .

به عنوان شریک مدیر یا بازرگان منحصر به فرد به یک شرکت تجاری وارد شوند .

زندگی در انگلیس ادامه تحصیل در انگلستان

مدارس و کالج های انگلیس سال های متوالی در عالی ترین و برترین درجه های جهانی قرار دارد و افراد بسیاری برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می کنند . این کشور بهترین شرایط تحصیلی را در محیطی بین المللی برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می کند .برنامه تحصیلی این آنقدر دقیق و جامع است که کشورهای بزرگی همچون آمریکا . کانادا . استرالیا تمام برنامه های تحصیلی خود را از نمونه های تحصیل در انگلستان گرفته اند .

مشاوره گرفتن برای ادامه تحصیل در انگلستان و زندگی در انگلیس در خلل تحصیل باید توسط افراد با تجربه و آگاه در حقیقت وکیلی که آگاهی لازم را دارد باید صورت گیرد .

مسکن در انگلستان

در تمام نقاط انگلستان خانه و آپارتمان هایی با شرایط مناسب برای اجاره وجود دارد و بنگاه های متعددی برای امور اجاره دادن و رهن کردن خانه هستند که به متقاضیان کمک کنند .

 

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ ویزا انگلیس شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا انگلیس در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران اینجا را کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان با تماس با ما می توانید از خدمات وقت سفارت انگلیس در اسرع زمان بهره مند شوید.

شماره تماس : 41454 – 021

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :