021-41454

مدت زمان صدور ویزا آمریکا

زمان صدور روادید

مدت زمان صدور ویزا آمریکا »

قبل مطالعه، درصورت نیاز به دریافت اصطلاعات کامل از مراحل دریافت ویزا آمریکا ، کلیک کنید: مراحل اخذ ویزای آمریکا

شاید شما هم زمانی که برای سفر به آمریکا منتظر صدور ویزا خود بوده اید این نگرانی را حس کرده اید که چرا این قدر  طول کشید؟ اگر ویزا نشوم؟ آیا این زمانی که طول کشید تا من ویزای توریستی بگیرم یک زمان نرمال و منطقی است یا نه؟ در این متن می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که به طور کلی ویزا توریستی آمریکا چه مدت طول می کشد؟ و امیدواریم بتوانیم تا حدی خیال شما را راحت کنیم تا نگرانی نداشته باشید و هرروز نخواهید ایمیل بزنید تا در پرونده خودتان هم اختلال ایجاد کنید.

اصولآ سفارت ایالات متحدۀ آمریکا حداکثر تا ۳۰ روز پس از ارائۀ درخواست ،روادید را صادر می کند. ولی ممکن است پرونده شما جزو آن دسته از پرونده هایی  باشد که نیازمند وقت و زمان بیشتری است درا این صورت پرونده شما تحت بررسی های بیشتری قرار می گیرد و ممکن است حتی تا 60 روز کاری هم طول بکشد.

پس اولین نکته ای که باید دقت کنید این است که هر روز از خودتان سوال نکنید که چرا فلانی ویزا شد و من نه به هیچ عنوان پرونده خودتان را با کسی مقایسه نکنید.

در مورد هر پرونده زمان آن بسته به ضرورت و شرایط خاص آن متغیر و متفاوت است. به همین خاطر پیشنهاد میشود که متقاضیان پیش از اقدام جهت پیگیری وضعیت اداری درخواست روادید خود، حداقل ۹۰ روز پس از انجام مصاحبه و یا ارائۀ مدارک تکمیلی خود که پس از مصاحبه صورت گرفته است ، صبر کنند.

اگر شما بخواهید از کشور آمریکا مدت زمان ویزا خود را تمدید کنید حتما باید دلایل منطقی و قانع کننده ای داشته باشید تازه اگر بتوانید دلایل منطقی و قانع کننده ای ارائه دهید در آن صورت باید هزینه های زیادی انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :