021-41454

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات بهمراه آبشار های آن یکاز رودخانه های بسیار زیبا و از جاذبه ها گردشگری و تفریحات آنتالیا برای قایق سواری و کشتی سواری (دسترسی از دریاچه منطقه سیده آنتالیا با کشتی) می باشد که همه ساله تعداد گردشگران و توریست های بسیار زیادی را برای تفریح خود در تور ایتالیا بخود جذب می نماید.

اگر می خواهید درباره تاریخچه رودخانه ماناوگات بدانید باید بگوییم که متاسفانه اسناد محکمی در دسترس نیست ولی شواهد گویای آن است که رودخانه ماناوگات آنتالیا در حدود دو قرن پیش از میلاد مسیح بوجود آمده بود.

ماناوگات از سمت جنوب کوه ها طرس سرچشمه می گیرد و در آخر به آب های دریا مدیترانه میریزد.امروزه اگر به آنتالیا سفر نمایید ، در ماناوگات بیشتر جنبه های توریستی آن را خواهید یافت اما باید بگوییم که از دیربازنیز برای امور حمل و نقل مانند حمل بار یا جابجایی اطراف از این رودخانه مردم بومی آنجا امرار معاش می کردند و البته هم اکنون نیز ادامه دارد.

موقعیت و اطلاعات تکمیلی

ماناوگات در واقع یک شهر است و یا بهتر است بگوییم در اصل یک روستاست که در سال ۱۹۱۳ میلادی به عنوان یکی از روستاهای کشور ترکیه و استان آنتالیا به رسمیت شناخته شده است و همچنین در چهار کیلومتری این روستا می توانید آبشار های بسیار زیبای ماناوگات را نیز مشاهده کنید که آن هم باز جنبه خاص توریستی خود را دارد و در آنجا گردشگران می توانند تفریحات متنوعی مانند شنا ، قایق سواری و… را انجام دهند.

در اطراف این رودخانه منظره دلپذیر با حضور درختانی با قدمت کهن و زیبای صنوبر وجود داد که پس از تفریح برای استراحت و یک پیک نیک بیاد ماندنی عالی است.

حال بعد استراحتتان بدانید که در فاصله سه کیلومتری تان شیهلار قرار دارد که پیاده روی در آن بسیار لذت بخش بوده و در نهایت این مسیر به باستانی سلوکیا ختم می گردد و در کل برای گردش در این مناطق یعنی رودخانه ماناوگات ، آبشار آن و طبیعت اطراف آن می توانید یک نصف روزی را صرف کنید و یک گردش بیاد ماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

خودِ تور های گردشگری یک نصف روز را معمولا به رود خانه و آبشار ماناوگات و تفریحات آن مانند قایق رانی و شنا و … اختصاص می دهند.

[su_button url=”/تور-ایتالیا/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور ایتالیا[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :