021-41454

رستوران های معروف دبی

رستوران های معروف دبی

رستوران های معروف دبی

رستوران های معروف دبی

 

رستوران راوی

اگر دوست دارید غذایی آسیایی نوش جان کنید هم چنین مبلغ زیادی هزینه نکنید می توانید این غذا را در رستوران راوی  غذا میل کنید. فضای این رستوران خودمانی و دوستانه است و نباید توقع فضا و دکوراسیون لوکس را از آن داشته باشید. اما باید بدانید که امکاناتی از جمله سرویس دلیوری، نشستن در فضای داخلی و خارجی، صندلی چرخ دار اشاره نمود.

 

رستوران اسپشیال استادی

رستوران اسپیشیال استادی یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانی هاست. کسانی که دوست دارند غذاهای ایرانی بخورند و طعم غذاهای ایرانی را در کشوری دیگر تجربه نمایند به علاوه ی این که هزینه ی زیادی هم صرف خودن غذا نکنند.

 

رستوران ژاپنی زوما

در طبقه پایینی رستوران ژاپنی زوما غذاهای فوق العاده ژاپنی را در بشقاب های کوچک عجیب و غریب سرو می کند و در طبقه بالایی انواع نوشیدنی های خنک به میهمانان عرضه می شود این رستوران در سال 2012 در فهرست 100 رستوران برتر دنیا قرار گرفت.

 

رستوران پیرشیک

پیرشیک مجموعه‌ای روی اسکله‌ای مجهز و مجلل است که به درون خلیج فارس پیشروی کرده است. رستوران پیرشیک علاوه بر غذاهای اروپایی برخی از بهترین غذاهای دریایی دبی را ارائه می‌دهد و در سال ۲۰۱۰ برای دومین بار به عنوان بهترین رستوران غذاهای دریایی دبی شناخته شد.

این اسکله با محیطی رمانتیک و به دور از سر و صدا و شلوغی دبی، مناظری دست نخورده از خلیج نیلگون ارائه می‌دهد.

 

رستوران نوبو

رستوران NOBU که در هتل آتلانتیس قرار گرفته، تلفیقی از جدیدترین سبک غذاهای ژاپنی را با تاثیر گرفتن از غذاهای عربی ارائه می‌دهد، در حالی که Nobu غذاهای کلاسیک خود مانند غذای دلچسب و معروف ماهی cod سیاه سرخ شده که با سس شیرین میسو سرو می‌شود و خوراک ماهی  که به‌همراه برش‌های نازکی از فلفل  طعم دلچسبی به همراه دارد را حفظ کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :