021-41454

رد درخواست ویزا کانادا

رد درخواست ویزا کانادا

رد درخواست ویزا کانادا

اعلام می شود ویزای کانادا …ویزای مولتی 5 ساله کانادا، اما ضمانت چیست ؟ ایا میتوانیم ضمانت کنیم کانفرم ویزا را ؟ میتوانیم صد درصد در مورد قطعی شدن ویزا صحبت کنیم ؟؟

با توجه به پروسه کاری برای اخذ ویزا کانادا و یا هر کشوری، صادقانه در قرار داد و در همان ابتدا جا دارد که اعلام کنیم که هیچ کس نمتیواند ضمانت کند ویزای هیچ کشوری را !

حتی اگر ویزای دبی باشد با اینکه ویزای دبی  از هر 2000 نفر شاید یک نفر را قبول نکنند (منظور آمار ویزا شدن متقاضیان بالا باشد) اما با این حال باز هم ضمانت هرگز نمی توان کرد؛ چرا که تصمیم گیری نهایی با کنسولگری و آفیسر بررسی کننده پرونده شما است.

اما هنگامی که اعلام می شود با داشتن تجربه در این امر و اخذ هزاران ویزا کانادا و کسب مهارت و تجربه لازم  همراه با گذاشتن دعوتنامه معتبر توریستی مربوط به تور یزدان گشت سفیران، بالاترین شانس در اخذ ویزا را به شما می دهیم.

 

علل اصلی ریجکت شدن

این پروسه را مانند یک دادگاه درنظر بگیرید؛ گاهی با شواهد و مدارک محکم و معتبر، شانس بردن دادگاه شما می توان گفت بالای 95 درصد است اما تصمیم نهایی به عهده قاضی است و همینطور بالعکس؛ شاید با مدارک و شواهدی نه چندان قوی، قاضی بنا به تشخصیص و صلاحیت خودش رای نهایی به نفع شما را صادر می کند.

اما اگر مشمول رد درخواست ویزا کانادا شدید نگران نباشید . زیرا  سفارت کانادا دلایل ردی درخواست را اعلام می کند و در اصل رفیوز می کند و نه ریجکت که با مرتفع کردن آن ایراد یا ایرادات ذکر شده و  دادن مدارک لازم و اقدام مجدد، شانس اخذ ویزا دارید اما این مرتبه بطور مطمئن تر.

اغلب آفیسر بررسی کننده پرونده اعلام می کند همه شرایط مالی. شغلی. هویتی. پیشینه سفر شما عالی است اما دلیل کافی برای برگشت به ایران را ندارید و آفیسر دلیل قانع کننده ای برای سفر شما به کانادا را ندارد اما بغیر از مدارک کافی و قوی، باید گفت که اصلی ترینه این دلایل، یا شک به شما در جهت عدم برگشت به ایران است یا موارد تخلف قانونی و امثال آن ها.

 

چند راهکار و نکته پیشنهادی

آگاه باشید که وابستگی های شغلی. یا خانوادگی کمک زیادی می کند. در اثبات اینکه شما بیشتر از بازه زمانی قانونی تصمیم به ماندن ندارید حتما پس تلاش کنید که این مسئله را پوشش دهید تا نظر مثبت افیسر جلب شود .

همچنین پیشینه سفرها قبلی تان نقش بسزایی دارد اما پرونده هایی هم بوده که تاریخچه سفر شینگن نداشته اما موفق به اخذ ویزا گردیده است.

داشتن شینگن. ملک. شغل . خانواده. سن و داشتن بیمه برگه حقوقی و …. همه و همه به قوی شدن پرونده شما کمک میکند ولی دلیلی برای رد یا اخذ ویزا نیست .

بسیاری زیاد مسافراهایی بودند که بالای 20 سفر شینگن داشتند اما برای مثال یک نقص پرونده شغلی داشتند و همان باعث خراب شدن پروسه که منظور همان ریجکت شدن است.

با اینحال بدانید که سابقه و پیشینه سفر نقش و کمکی زیادی دارد.

می توانید برای مشاوره مدارک خود با کارشناسان یزدان گشت سفیران در تماس باشید و از تجربیات و تخصص ما بهره ببرید .

مشاوران ما همه روزه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبه ها از 9 تا 13 ب.ظ پاسخگو هستند .

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :