021-41454

راهنمایی گردشگران در ایتالیا توسط خلافکاران

راهنمایی گردشگران در ایتالیا توسط خلافکاران

راهنمایی گردشگران در ایتالیا توسط خلافکاران

راهنمایی گردشگران در ایتالیا توسط خلافکاران

دولت کشور ایتالیا یک طرح آزمایشی را به اجرا در آورده که در طی آن 70 نفر از خلاف کارانی مانند کیف قاپ ها ، مصرف کنندگان مواد مخدر و … بجای سپری کردن بقیه عمرشان و مدت حکمشان در زندان می توانند در شهر در راستا تور ایتالیا ، گردشگران و توریست ها را راهنمایی کنند.

این طرح آزمایشی بیشتر بدلیل طولانی بودن حکم حبس آن خلاف کاران و بگونه ای اجرای یک طرح در راستا فرهنگ سازی و تربیت جامعه صورت گرفته است.این طرح در شهر ناپل ایتالیا واقع در شمال ایتالیا و توسط شهردار این شهر ارائه و اجرا گردید و در طی این طرح ، خلاف کاران و مجرمان مذکور میتوانند اوقات خود در زندان و دوران محکومیت‌ شان را به شیوه‌ متفاوتی سپری می‌کند.

یکی از این مجرمین لوییجی نام دارد که سال‌ها قبل به جرم کیف‌قاپی و مصرف مواد مخدر دستگیر گردید و می بایست مدت زیادی از عمر خود را در زندان سپری می‌کرد ولی در حال حاضر او در قالب طرح جدید شهرداری شهر ناپل در شمال ایتالیا به جای گذراندن عمر خود در زندان ، توریست ها را راهنمایی می نماید.

مهم تر از همه این ها علاوه بر طرح های تشویقی و فرهنگ سازی یکی از دلایل مهم اجرای این طرح آن بود که این خلافکاران با تمام مناطق شهر ناپل از جمله هتل‌ها، موزه‌ها، پارک‌ها و رستوران‌ها و غیره آشنایی کامل دارند که برخی از آن ها علاوه بر ایتالیایی به زبان اسپانیایی و انگلیسی نیز مسلط هستند که این طرح و اقدام ، کار را برای گردشگران آمریکایی ، انگلیسی ، استرالیایی ، ایرلندی ، اسپانیایی و کشورهای  آمریکای جنوبی را بسیار راحت نموده است و البته چه کسی بهتر از یک خلافکار همه جای شهر را می شناسد؟؟

در راستا این طرح ، خلافکاران مذکور در جاهای مهمی از شهر مانند میادین ، خیابان ها اصلی و … با جلیقه هایی زرد رنگ مستقر شده اند و در زمینه گردشگری به توریست های تور ایتالیا اطلاعات می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند.

راهنمایی گردشگران در ایتالیا توسط خلافکاران » انتقادات و عواقب

برخی از گردشگران و توریست ها که از این طرح خبر دارند از گفت و گو یا درخواست راهنمایی از این افراد ممانعت می کنند چرا که هراس دارند که ممکن است وسائل آن ها را به سرقت ببرند و یا برای آن ها دردسر درست کنند.

در راستا اجرا این طرح انتقادات منفی زیادی مطرح گردید و برای مثال یکی از اعضای شورای شهر ناپل اشاره کرد که حضور این خلاف‌کارها  در سطح شهر تاریخی ناپل ، چهره با ارزش و فرهنگی این شهر را خراب می نماید.

» اطلاعات تور ایتالیا و خدمات وقت سفارت ایتالیا

___________________

برای دریافت خدمات وقت سفارت ایتالیا در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران کلیک نمایید

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

ابتدا با فروسگاه ها شروع می کنیم و سپس مراکز خرید مونترال کانادا را معرفی می نماییم : فروشگاه های زنجیره ای اصلی (به فرانسوی Épicerie) ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :