021-41454

دسترسی فرودگاه بیرمنگام به مرکز شهر

دسترسی فرودگاه بیرمنگام به مرکز شهر

دسترسی فرودگاه بیرمنگام به مرکز شهر » این فرودگاه جزو فرودگاه های مهم انگلیس می باشد که ایرلاین های مختلفی دراین فرودگاه کار می کنند.شرکت های هواپیمایی مانند بریتیش ایرویز، امارات، ایرفرانس، کی ال و ترکیش ایرلاینز ولوفت هانزا و قطر ایرویزدر این فرودگاه فعالیت و پروازهای زیادی دارند. این فرودگاه تا مرکز شهر 10 کیلومتر فاصله دارد.به راحتی می توان از طریق وسایل نقلیه مانند اتوبوس و قطار و تاکسی به داخل شهر بیرمنگام بروید.

پروازهای داخلی به شهرهای  ادینبورگ، بلفاست و گلاسکو دارد .بیشترین پروازهای خارجی به کشورهای دوبلین و آمستردام و پاریس و دبی صورت می گیرد.

شما می توانید ماشین کرایه کنید و خودتان به مرکز شهر بروید و یا با ترانسفر خصوصی به داخل شهر بروید.

قطار:

با قطار به راحتی می تونید به مرکز شهر بروید.2 دقیقه ای توسط اسکای ریل از مرکزشهر به فرودگاه بیرمنگام می رسید.جالب است بدانید برای استفاده از اسکای ریل لازم نیست پولی بپردازید و هر 2 دقیقه یکبار حرکت می کند.اگر با قطار به سمت شهر بیرمنگام حرکت کنید 10 الی 15 دقیقه در راه خواهید بود.قطار بیرمنگام هر 6 دقیقه در هر استگاه می ایستد.شب ها قطاری از فرودگاه به داخل شهر حرکت نمی کند

اتوبوس:

تعداد اتوبوس ها برای جابه جایی مسافران زیاد می باشد.اتوبوس خط 900 در صبح هر 20 دقیقه یک بار و در عصر و روزهای تعطیل هر نیم ساعت یکبار مسافران را از فرودگاه به مرکز شهر می برد..

تاکسی:

تاکسی های مخصوص فرودگاه شبانه روز در تمام روزهای هفته در فرودگاه می باشندتاکسی های به رنگ سیاه برای 5 تا 6 نفر ظرفیت دارند.کرایه تاکسی ها توسط تاکسی متر محاسبه می شود.و مسافر می تواندبر روی صفحه تاکسی کرایه خود را مشاهده کند

استفاده از تاکسی بسیار راحتر از استفاده از وسایل نقلیه دیگر می باشد

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :