021-41454

در سفر فرانسه به کجا بروید

در سفر فرانسه به کجا بروید

در سفر فرانسه به کجا بروید

گردشگرانی که به فرانسه سفر می کنند این تصور غلط را دارند که در طول سفرشان فقط از پاریس دیدن کنند در حالی که شهرهای اطراف پاریس بسیار دیدنی می باشد و شما می توانید مکان های تاریخی را در این شهر ببینید و با  تاریخ فرانسه آشنا شوید.

حتما به شهر نیس سر بزنید و این شهر در جنوب فرانسه قرار دارد و بزرگترین خط ساحلی کوت ودازور را دارد در سفر به این شهر می توانید از مکان های تاریخی دیدن کنید و در مکان های تفریحی مختلف اوقات فراغت خود را بگذرانید.

شهر کن در گذشته مکان مناسبی برای ماهیگیری بوده است اما در طول زمان این شهر به شکل مدرن در آمده است و دارای ساحلی زیبا و قایق های تفریحی می باشد.

شهر بوردو در گذشته در یونسکو ثبت شده است و می توانید از چند کلیسای تاریخی که در اروپا شهرت زیادی دارند دیدن کنید.

شهر لیل در قسمت شمالی پاریس قرار دارد ودر مرز بلژیک است و شارل دوگل در شهر لیل متولد شده است اگر به لیل سفر کردید حتما از میدان و موزه این شهر دیدن کنید.

 

در سفر فرانسه به کجا بروید

اگر می خواهید بدانید که مرکز صنعت عطر فرانسه کجا می باشد پس بایستی به شهر آنتیب بروید این شهر بسیار شهر ساکت و آرامی می باشد و کسانی که می خواهند مدتی را رلکس کنند و در آرامش باشند سفر به این شهر گزینه مناسبی است.

گردشگران زیادی سالانه به شهر لیون سفر می کنند و از مناظر زیبا و بی نظیر این شهر دیدن می کنند این شهر جاذبه های گردشگری بی نظیر و حیرت کننده ای دارد.

یک زمانی را حتما برای بازدید از شهرهای فرانسه اختصاص دهید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :