021-41454

دره معابد در ایتالیا

دره معابد در ایتالیا

دره معابد در ایتالیا

دره معابد در ایتالیا

ایتالیا کشوری با تاریخی کهن و پر فراز نشیب است . این کشور با مساحتی کم بیش از نیمی از اثار فرهنگی جهان را در خود جای داده است و با اب و هوای مطبوع و سواحل زیبایش به قطب گردشگری در قاره سبز بدل شده است.

ایتالیا سواحلی دیدنی با شن های سفید و ابهای فیروزه ای دارد که قدم زدن و تماشای غروب افتاب ان تجربه ای خاص برای گردشگران میباشد .این کشور سراسر پوشیده شده از قلعه ها و موزه ها و کلیساهای به جا مانده از قرون قبل که بازدید انها از پرطرفدارترین فعالیت های گردشگران میباشد.

دره معابد در ایتالیا یکی از مناطق دیدنی و بسیار مورد توجه گردشگران میباشد.
دره معابد در ایتالیا که با نام والی دی تمپل شهرت دارد در حقیقت یک مکان باستانی و با ارزش به جا مانده از گذشته میباشد که در شهر زیبا و مشهور سیسیلی قرار دارد.

این معابد که همگی به سبک دوریک بنا شده اند نشان دهنده ی هنر و معماری در دو هزارو چهارصد سال قبل میباشند و از زیباترین اثار به جا مانده از هزاران سال قبل است.

دره معابد در ایتالیا تاریخ بنا شدنشان به ۲۴۰۰سال قبل بر میگردد و یکی از معروف ترین این معبد ها معبد کونکوردیا میباشد که در قذن هجده به طور کامل بازسازی و مرمت شده است و اکنون بهترین بنا در دره معابد ایتالیا میباشد که به چشم میخورد.

این بنای تاریخی شما را به گذشته میبرد و از این همه هنر در سالها پیش در ایتالیا به حیرت وا می دارد.در سفر به ایتالیا از دره معابد دیدن کنید و از زیبایی ها و تاریخ ان لذت ببرید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول (نمایشگاه automechanika) که از آن تحت عنوان نمایشگاه قطعات یدکی خودرو استانبول نیز یاد می شود ، نمایشگاهی در زمینه صنعت خودرو و اتومبیل و لوازم یدکی و قطعات یدکی انواع خودرو می باشد. این نمایشگاه از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی برای ترکیه در زمینه نمایشگاه های پیرامون خودرو و قطعات یدکی آن در سطح بین المللی بحساب می آید که هر ساله برگزار گردیده و از استقبال بسیاری از افراد که به تورهای نمایشگاهی استانبول می روند ، برخوردار می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :