021-41454

درباره دعوتنامه ایتالیا

درباره دعوتنامه ایتالیا

درباره دعوتنامه ایتالیا

درباره دعوتنامه ایتالیا

قصد سفر به ایتالیا را دارید؟ اگر برای سفر به ایتالیا دعوت نامه داشته باشید می توانید احساس اطمینان بیشتری داشته باشید اما این هرگز به این معنا نیست که در صورتی که دعوت نامه ندارید ویزای ایتالیا برای شما صادر نمی شود در ین متن می خواهیم توضیحاتی دریباره دعوت نامه ایتالیا به شما ارائه دهیم

دعوتنامه برای وقتی است که فرد متقاضی توسط کسی که شهروند دائمی ایتالیا و یا کسی که اقامت قانونی دارد دعوت شود در این صورت فردی که دعوت کننده است باید فرم دعوت نامه را کامل کرده و فتوکپی یکی از مدارک شناسایی زیر را به آن ضمیمه کرده باشد:شهروندان ایتالیایی: گذرنامه یا شناسنامه معتبرشهروندان خارجی مقیم ایتالیا: اجازه اقامت با اعتبار حداقل یک ماه از تاریخ پایان ویزای درخواستی۶. اصل و فتوکپی شناسنامه معتبر متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (نیازی به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه نیست)۷. اصل و فتوکپی مدارک شغلی متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (نیازی به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه نیست)۸٫ اصل و فتوکپی بیمه مسافرتی بین المللی که حداقل ۳۰۰۰۰ یورو را پوشش دهد۹٫ اصل و فتوکپی بلیط هواپیما یا رزرو بلیط.۱۰٫ اصل و فتوکپی رزرو هتل یا هتل‌ها (در صورت دارا بودن) و برنامه سفر در ایتالیا.۱۱٫ فتوکپی صفحه اول پاسپورت و ویزاهای گذشته (در صورت دارا بودن).

اگر قصد گرفتن ویزا ایتالیا را دارید باید همه مدارک را به صورت کاغذی آماده و شخصا به سفارت بروید و درخواست دهید. مدارک نباید به شکل الکترونیکی و ضمیمه ایمیل باشند چون در آن صورت به درخواست رسیدگی نمی شود.

نکته قابل توجه دیگر این که جهت درخواست ویزا برای کودکانی که کمتر از ۱۲ سال سن دارند باید والدین و یا سرپرست قانونی کودک مدارک ویزا را ارائه دهد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا ایتالیا

ویزا توریستی ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :