021-41454

دانشگاه شیخ زاید دبی

دانشگاه شیخ زاید دبی

دانشگاه شیخ زاید دبی

دانشگاه شیخ زاید دبی

این دانشگاه در یک موقعیت استراتژیک، بین فرودگاه بین المللی و شهر ابوظبی قرار دارد. معماری و معماری داخلی این دانشگاه، ترکیبی از تعدادی از عناصر و اشکال معماری معاصر و سنتی است و در جایگاه بیان هویت ملی و میراث کشور امارات متحده ی عربی می باشد.
با توجه به افرایش تقاضا برای دوره ی کارشناسی، دانشگاه زاید اقدام به احداث یک پردیس جدید گرفت که مرکز تحقیقات نیز به شمار می رود. این دانشگاه با بالاترین استانداردهای بین المللی، پذیرای 6000 دانشجو در بااترین سطح رفاهی خواهد بود

در سال ۱۹۹۸ توسط دولت امارات متحده عربی به عنوان سومین دانشگاه تحصیلات عالی بازگشائی شد؛ که به افتخار نام زاید ین سلطان ال نهیان دانشگاه زاید نامیده شد.

در شرایط کنونی مقامات برنامه ریز اماراتی تلاش دارند که عدم برخورداری از پیشینه آموزش آکادمیک را جبران کنند . این تلاش ها در محدوده دانشگاه های دولتی تمرکز یافته است افق دانشگاه زایدآموزش رهبران و مدیران برای خلق فرصت هایی قرار دارد که آینده امارات متحده عربی را شکل می دهند.

وجود و حضور بیش از 6000 نفر فارسی زبان ایرانی و دهها مدرسه و دبیرستان ایرانی در این کشور نشان از داشتن تفاهم همکاریهای مشترک در حوزه آموزش و پرورش بین دو کشور می باشد علاوه براین موضوع فعالیت چهار نهاد آموزش عالی در دهکده دانش دبی با داشتن دهها دانشجوی ایرانی نیز دلیل دیکری بر وجود فعالیتها ومناسبات فرهنگی وعلمی بین دوکشور می باشد.

شرایط ورود به دانشگاه شیخ زاید دبی

قدم اول برای پذیرش و ورود به دانشگاه شیخ زاید امارات این است که مدارک هویتی معتبری داشته باشید

قدم دوم این که پاسپوت معتبری داشته باشید که تاریخ ان نگذشته باشد

قدم سوم که مخصوص خانوم ها هست در این دانشگاه خانوم ها با حداقل سن 17 سال می توانند وارد دانشگاه شیخ زاید شوند

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :