021-41454

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

این حمام تاریخی که در خیابان سلطان احمد و در میدان سمبرلیتاس قرار گرفته است، یکی از جاذبه ها در تور استانبول می باشد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال 1584 ساخته شد که مربوط به دوره عثمانی می باشد. در کنار این حمام بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی و در رو به روی آن مجنمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی آن واقع شده اند. در نزدیکی این حمام همچنین جاذبه های دیگری همچون مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا نیز قرار گرفته اند.

حمام سمبرلیتاس استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبول

همه ساله بسیاری از گردشگران در تور استانبول از این حمام تاریخی و زیبا دیدن می کنند، در این حمام همچنین خدماتی مانند: ماساژ، آبگرم و … به گردشگران تور استانبول ارائه می شود. گردشگران عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر از چگونگی سفر در تور استانبول از قسمت درباره استانبول نیز دیدن نمایند. 

 

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات:

نمایشگاهی،توریستی،سفارت با کسب سالها تجربه برگزاری تورهای نمایشگاهی با قیمت مناسب خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار مسافرین خود قرارداده.

در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران:

با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی درزمینه خدمات گردشگری و همچنین برگزار کننده تورهای توریستی، ویژه سفارت و نمایشگاهی گروهی و انفرادی ،

میتواند انتخاب خوبی برای سفر اسوده در پناه یزدان با کمک تیم یزدان گشت سفیران باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید.

۴۱۴۵۴- ۰۲۱: تلفن

۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷: شماره واتس اپ

تور آنتالیا ترکیه

تور استانبول ترکیه

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :