021-41454

جشن تولد در کانادا

جشن تولد در کانادا

جشن تولد در کانادا

جشن تولد در کانادا

جشن تولد در کانادا مانند بسیاری از کشورهای دیگربرگزار می شود، البته با تفاوتهایی! ازآنجایی که  هدف از برگزاری این جشن این است که کودکان از بودن درکناریکدیگر لذت ببرند،همه ی تدارکات نظیر تهیه ی مواد غذایی، و لباسها و نوع آ رایش و پوشش در کمال سادگی صورت می گیرد. تا علاوه برایجاد شادی در کودکان، میزبان و میهمانان نیز لذت بیشتری ببرند. به منظور اینکه بچه ها راحتر به بازی و تفریح بپردازند لباسهای راحت و ساده به آنها می پوشانند. والدین هم به صورت همراه در کنار کودکان در این مراسم شرکت میکنند واز دیدن شادی فرزندانشان به ذوق می آیند.
مطابق ساعتی که میزبان از قبل رزرو کرده است، بچه ها وارد محوطه بازی می شوند و والدین هم در کنار آن ها و یا روی میز و صندلی های تعبیه شده در بیرون محوطه که البته تنها چند متری با محوطه بازی فاصله دارد می نشینند و چای و قهوه ای می نوشند، و به تماشای دلبندانشان مشغول می شوند. در فواصل مختلف میزبان از بچه ها و والدین دعوت می کند که غذایی ساده مانند پیتزا یا ساندویچ و کیک میل نمایند. همانطور که گفته شد چون مراسم کاملا ساده برگزار می شود دیگر خبری از مراسم کادو دادن نیست. و همه چیز در صلح و آ رامش برگزار می شود.
یکی از روش های متداول برگزاری جشن تولد دراین کشور این است که برای مدت زمان مشخصی مثلا 2 ساعت یک اتاق از یک سالن سر پوشیده اجاره میشود این سالن ها به صورت اتاق هایی مجزا با وسایل بازی متناسب برای سن کودکان تجهیز شده اند و امکاناتشان را به صورت بسته بندی ارائه می کنند و قیمت را بر اساس تعداد کودکان دعوت شده و خوراکی های ارائه شده از طرف مجموعه تنظیم می کنند.
این مجموعه های سرپوشیده در طول هفته هم به صورت خصوصی و عمومی فعالیت می کنند البته برای روزهای تعطیل باید از چند ماه قبل جا رزرو کنند.قابل ذکر است که این مجموعه های سر پوشیده به دلیل داشتن شرایط خاص سرشار از ایده های جدید برای افرادی است که به دنبال یک ایده تجاری خوب هستند، چرا که بازار خوب و پر سودی به همراه دارند.
همچنین امکانات متنوع  دیگرو مکان های مخصوص سرویس دهی نیز به وفور یافت می شوند و به دلیل قیمت های مناسب، جایگزین مقرون به صرفه ای برای مهمانی های خانگی هستند. که از جمله آنها می توان به اتاق های مهمانی (پارتی روم) در کاندومینیوم ها و سالن های سرپوشیده بازی برای جشن های تولد و فروشگاه هایی اشاره کرد که  در آنها همه چیز عرضه می شودتا مهمانی ها هر چه باشکوهتر برگزار گردد.
جالب است بدانید که در پایان مراسم کودک میزبان به هر کدام از بچه های میهمانان هدیه ای یکسان به رسم یاد بود می دهد.مطلب قابل ذکر دیگر سروقت آمدن مهمان ها به علت محدودیت زمانی است، به این ترتیب افرادی که علاقه مند هستند در هر مراسمی دیر در انظار ظاهر شوند. ممکن است تمام یا بخشی از مهمانی را از دست بدهند.

تور کانادا ، مشاهده اطلاعات و پکیج ها ، قیمت ها و …

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

شما می توانید مانند ساکنین شهرهای بزرگ ترکیه در اتش بازی های ویژه سال نو که در میادین بزرگ شهر برگزار می شود شرکت کنید این شادمانی های خیابانی در این ایام از تفریحات و دیدنی های ترکیه است و ساکنان شهرهای کوچک اغلب برای جشن سال نو به شهرها بزرگتر می ایند

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :