021-41454

تور مارماریس ترکیه

تور مارماریس ترکیه

تور مارماریس ترکیه

تور مارماریس ترکیه

آفتاب طلایی و دریای فیروزه‌ای مناظری ساخته که این شهر ساحلی را برازنده‌ی لقبی می‌کند که توریست‌ها به آن داده‌اند: جواهر ترکیه . شهر مارماریس شهری توریستی است و این شهر در مواقعی از سال دارای جمعیت است که توریست داشته باشد . ساختار شهر از ساختمانهایی سفید رنگ تشکیل شده که گلهای کاغذی بسیار زیبا به آنها شکل و ظاهری زیبا بخشیده است.

سکونت اولیه در مارماریس که تاریخ آن به 3400 سال پیش از میلاد می رسد با آمدن قومی که نام رئیس آن کار بود آغاز میشود.

قلعه مارماریس که در دوره اسکندر کبیر بازسازی شده و از طرف سلطان سلیمان قانونی در اثنای مسافرت به رودوس در سال 1522 به وسعت زیادی توسعه یافته و تعمیر گردیده است .

اکثر توریست های این شهر از کشورهای اروپایی به خصوص انگلستان و اسکاتلند هستند. به گفته شرکتهای کارگزار توریستی جمعیت ثابت مارماریس کمتر از 40000 نفر میباشد که این رقم در فصول سفر به سیصد تا چهارصد هزار نفر میرسد. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را به خود جذب می‌کند. گیاهان گرمسیری، نوار ساحلی با صخره‌هایی بزرگ، غارهای زیبا و آب زلال و فیروزه‌ای از دلایل جذب گردشگران بیشتر می‌باشند.

این شهر یکی از مهمترین مراکز تجمع کشتی‌ها در ترکیه و همچنین مرکزی برای مسابقات اتومبیل‌رانی است.

همچنین مارماریس دارای تعداد بسیار زیادی هتل میباشد که مطمئنا هتل های واقع در منطقه ایچ ملر (icmeler) سطح و کلاس بالاتری دارند. همچنین ساحل ایچ ملر بهترین ساحل مارماریس است که چشم هر توریستی را به خود جذب مینماید. اما در مجموع هتل های مارماریس از سطح کمی و کیفی پایین تری نسبت به هتل های آنتالیا و کوش آداسی و بدروم برخوردار هستند و اگر طرفدار هتل های پر زرق و برق آنتالیا (مخصوصا مناطق کمر، لارا و بلک) هستید اکثر هتل های مارماریس شما را راضی نمیکنند. در طول این سفر هتل های بسیاری را مشاهده کردیم (منظور فضای داخلی هتل ها و امکانات و . . . .) است.

 

دیدنی های تور مارماریس ترکیه

  • آثار دیدنی ساراندا مارماریس
  • ویرانه های آموس مارماریس
  • کاستابوس از آثار تاریخی مارماریس
  • آرامگاه ساریانا در مارماریس
  • قلعه و موزه مارماریس

______________________

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با سالها سابقه ی فعالیت در زمینه وقت سفارت , اخذ ویزا , برگزاری تور و کلیه خدمات گردشگری افتخار ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین بهترین نتیجه به مسافران خود را دارد.
یک اتفاق ساده اما زیبا خشنودی و رضایت شماست.
شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :