021-41454

تور اسکی ارمنستان

تور اسکی ارمنستان زمستان 96

تور اسکی ارمنستان

یزدان گشت سفیران امسال چون سالیان گذشته در صدد ارائه بهترین خدمات به متقاضیان و علاقمندان به ورزش مفرح اسکی از جمله تور اسکی ارمنستان می باشد .

امسال اقامت را در هتل 5 ستاره گلدن پالاس زاخکازور هتی لوکس در میان پیست اسکی برگزار می کنیم .

این هتل دارای آبگرم .استخر سرپوشیده. سونا . جکوزی.این کاخ زیبا قرار گرفته بروی تپه اصلی با چشم انداز فوق العاده اش مکانی دوست داشتنی را ایجاد کرده .

در اصل  بهترین هتل در ارمنستان میباشد و چندین رییس جمهور و افراد برجسته از ان دیدن نموده اند .ترکیبی لوکس ومدرنیته در دل طبیعت بکر و زیبا .

بعد از اسکی میتوانید از استخر آب گرم ان استفاده کنید و از ارامش وصف ناپذیری  بهره ببرید .

میتوانید وسایل اسکی خود را در اسکی سرویس بفروشید یا تهیه نمایید . شب خود را میتوانید در لابی هتل با غذاهای لذیذ ارمنی  و پذیرایی دکارکنان ارمنی طی نمایید و از زمان خود لذت ببرید .

پس از خروج از درب هتل مستقیم  وسط پیست خواهید بود و از قسمت مبتدی. نرمال و حرفه ای در هر سطحی که هستید می توانید استفاده نمایید .

امکانات ویژه در این راستا

یک مرکز تفریحی در نزدیکی هتل می باشد که البته توصیه میکنیم از آن استفاده نکنید و بیشتر از زمان تور استفاده کنید و از تفریحات تدارک دیده شده و تفریحات سالم بهره ببرید .

اتاقهای ویژه افراد غیر سیگاری وجود دارد وتهویه هوا  دارد.هتل بسیار عالی و به خوبی تزیین شده با کارکنان با ادب و اموزش دیده از مرکز شهر فاصله دارد و برای اسکی بازان ایده ال ترین مکان است .

یزدان گشت سفیران بر آن شده  با سالها تجربه در امر تور گردانی در زمینه سفارت . ویزا .دفاتر وک و کارهای تخصصی در ارمنستان  و داشتن کارگزار و دفتر در ارمنستان همراه با تجربه کاری بهترین خدمات را ارئه دهد .

هتل های در نظر گرفته شده  وگارانتییزدان گشت سفیران  هتل گلدن پالاس وماریوت در منطقه زاخکازور میباشد . هتل های 5 ستاره لاکچری ارمنستان .

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در تور اسکی با دفتر یزدان گشت سفیران 02141454  تماس حاصل فرمایید .

توجه فرمایید :در صورت پر شدن ظرفیت با گروه بعدی میتوانید همراه شوید و جای نگرانی نیست .

به امید داشتن لحظات خوش در کنار تیم یزدان گشت سفیران.

یک اتفاق ساده اما زیبا …!

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :