021-41454

تور ابوظبی امارات

تور ابوظبی

تور ابوظبی امارات »

شهر “ابوظبی” پایتخت کشور امارات متحده عربی ابوظبی است .و در سال ۲۰۰۹ با پیشی گرفتن از نیویورک و پاریس به عنوان دومین شهر گران جهان برای مسافران اعلام شد . ابوظبی پنجمین شهر گران جهان محسوب می‌شود که یکی از هفت امیر نشین (امارت) می‌باشد.

مناطق ابوظبی در تور ابوظبی : شهر ابوظبی مرکز این امارت است و از سه منطقه اصلی تشکیل شده‌است: “منطقه ابوظبی” شامل شهر ابوظبی، پایتخت کشور امارات. “منطقه شرقی” شامل شهر العین وتوابع. “منطقه غربی” شامل شهر بدع زاید و توابع. ابوظبی دارای مراکز خرید مدرن و مجهز با فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان است.

در ابوظبی مالیات فروش اخذ نمی شودو حقوق گمرکی پاینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود .لذا قیمت بسیاری از کالا ها برابر با قیمت آنها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد. ابوظبی داری مراکز خرید مدرن است که این مراکز همگی دارای پارکینگ، سیستم های خنک کننده قوی، رستوران ها، کا فی شاپ های متعدد می باشند. آژانس یزدان گشت سفیران برگزار مجری مستقیم با داشتن سال ها تجربه موفق در امر تور گردشگری می تواند متقاضیان عزیز را در این امر یاری نماید.

تور دبی امارات

دبی یکی از شهر های امیر نسین امارات متحده عربی می باشد. امارات ۷ شهر امیر نشین دارد که دبی یکی از پر جمعیت ترین و دومین شهر بزرگ آن می باشد. این شهر در جنوب ایران و در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته. دبی یک شهر بندری است که دارای جاذبه های گردشگری متعدد و بسیار زیبا بوده و همه ساله بسیاری از گردشگران را در تور دبی به سمت خود می کشاند.

بیشتر درامد درباره دبی از طریق منطقه آزاد جبل علی، فروش ملک به اتباع خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت، صدور مجدد کالا، ترانزیت مسافر و کالا، گردشگری و دیگر خدمات مالی و تجاری تشکیل می‌باشد. پیشرفتهای زیاد در صنایع مختلف باعث شده تا توجه مالکان و تجار از سراسر جهان به سمت آن بسیار جلب شود. دبی و دیره از بنادر مهم امارات می باشند که بیشتر مراکز مالی و بانکها در آنجا قرار دارد.

دبی همچنین تجارت آزاد طلا را نیز دارد و بندر جبل علی بزرگترین بندر دست ساز حهان نیز به شمار می رود. اصل نام دبی، دبا بوده که در طول گذشت زمان به دبی تبدیل شده است، دبا به معنی ملخ کوچک می باشد قبل از اینکه بال در آورد و دلیل این نامگذاری این بوده که در گذشته در این منطقه از این نوع ملخ بسیار وجود داشته است.

تا قبل از سال ۱۸۳۳ دبی یک روستای کوچک بیش نبود، پس از آن شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و بستگان خویش به این منطقه آمده و حکمرانی خود را آغاز می کنند. از آن تاریخ به بعد تاسیسات و ساخت های دبی آغاز می شود تا به امروز که دبی به عنوان یکی از پیشرفته ترین و زیباترین شهر های دنیا به شمار می رود به گونه ای که گردشگران زیادی را در تور دبی از آن از سراسر جهان به سمت خود می کشاند.

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :