021-41454

بهترین دانشگاه ها در کانادا

بهترین دانشگاه ها در کانادا

بهترین دانشگاه ها در کانادا »

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو توانست با پیشی گرفتن از دانشگاه مک گیل، در رتبه اول برترین دانشگاه های کانادا در سال 2018 قرار بگیرد. این دانشگاه در سال 1827 میلادی تاسیس شد. از دلایل شهرت این دانشگاه می توان به تحقیقات علمی در حوزه های بیماری دیابت، انسولین و سلول های بنیادین اشاره کرد. دانشگاه تورنتو در حال حاضر تعداد 88 هزار و 700 دانشجو دارد.

دانشگاه مک گیل

این دانشگاه که در سال 1821 میلادی تاسیس شده، در رتبه سی و دوم رنکینگ جهانی برترین دانشگاه ها قرار دارد. تعداد دانشجوهای این دانشگاه 40 هزار و 500 نفر است که حدود 25 درصد آنها از کشورهای مختلف دنیا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه مک گیل در ایالت مونترال واقع شده و در آلبوم افتخاراتش 12 جایزه نوبل به شچم می خورد.

دانشگاه بریتیش کلمبیا

این دانشگاه در سال 2018 با 6 پله سقوط در رتبه 51 برترین دانشگاه های جهان قرار گرفت، اما با این وجود کماکان رتبه سوم برترین دانشگاه های کانادا رو به خود اختصاص داده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا در شهر ایالت ونکوور و در شهر کلونا واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر تعداد 62 هزار و 900 دانشجو دارد که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و از این تعداد، 14 هزار و 434 نفر آنها دانشجوهایی هستند که از 162 کشور جهان در این دانشگاه درس می خوانند.

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا با 4 پله صعود در سال 2018 توانست به طور مشترک با دانشگاه کره جنوبی در رتبه 90 برترین دانشگاه های جهان قرار بگیرد. این دانشگاه در سال 1908 در شهر ادمونتون تاسیس شد. دانشگاه آلبرتا تعداد 37 هزار و 830 دانشجو از 143 کشور جهان را در خود جای داده است و سالانه حدود 12.3 میلیارد دلار به اقتصاد ایالت آلبرتا کمک می کند.

دانشگاه مونترال

یکی از بهترین دانشگاه ها در کانادا همین دانشگاه می باشد. دانشگاه مونترال برترین دانشگاه فرانسوی کاناداست که در رتبه 130 برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته و یکی از 10 موسسه برتر ایالت مونترال است. این دانشگاه در سال 1878 تاسیس شد و جزو فعال ترین دانشگاه های کانادا در حوزه تحقیقات است که درآمد حاصل از این تحقیقات مبلغی بیش از نیم میلیارد دلار می باشد.

دانشگاه مک مستر

این دانشگاه دولتی می باشد و در شهر همیلتون انتاریو واقع شده است و درجهان در رتبه 149 قرار دارد .محوطه این دانشگاه 121 هکتار می باشد و دانشکده پزشکی ان در جهان شهرت دارد و اکثرا برای  تحصیل در رشته پزشکی به این دانشگاه می روند

دانشگاه واترلو

این دانشگاه در سال 1975 تاسیس شده است و حدود 30 هزار دانشجو دارد.این دانشگاه هم مانند دانشگاه مک مستر در استان انتاریو واقع شده است و رتبه اش در جهان 152 می باشد در این دانشگاه 6 دانشکده و 10 مدرسه دانشکده بنیاد وجود دارد و جزو 10 دانشگاه برتر کانادا است این دانشگاه به دلیل برنامه های کارآموزی معروف می باشد و جالب است بدانید که بیل گیتس برای چندین بار در این دانشگاه سخنرانی کرده است

دانشگاه کلگری

این دانشگاه در استان البرتا واقع شده است .این دانشگاه و دانشگاه استکهلم در سوئد هر دو رتبه 196 را در جهان کسب کردند. 31 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند و رشته های زیاد و متنوعی دارد مانند رشته های پزشکی، حقوق، علوم انسانی و … . و می توان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هم تحصیل کرد .در این دانشگاه اختراع عای زیادی رخ داده است وبه همین دلیل در کانادا و جهان معروف است

دانشگاه وسترن

در گذشته نام این دانشگاه  وسترن انتاریو بوده است و در شهرلندن انتاریو واقع شده است و رتبه 198 را در جهان دارد این دانشگاه یکی اززیباترین دانشگاه ها در جهان می باشد و نزدیک به 28/400 دانشجو دارد. و این دانشجویان از کشورهای مختلفی برای تحصیل می ایند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا مولتی 5 ساله کانادا

مطالب مرتبط

هتل گلدن تیلوپ ایروان ارمنستان هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل و لوکس واقع در مرکز شهر ایروان و در قرابت با میدان جمهوری قرار دارد و در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو میدان جمهوری و فاصله دوازده کیلومتری تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس را نیز دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :