021-41454

برج ساعت بیگ بن لندن انگلیس

برج ساعت بیگ بن لندن انگلیس

برج ساعت بیگ بن لندن انگلیس »

برج ساعت بیگ بن لندن انگلیس

برج ساعت بیگ بن که در شهر لندن – کشور انگلیس واقع است بزرگترین برج ساعت و همچنین مشهورترین این برج ها در کل دنیا می باشد. البته باید گفت که در خود شهر لندن و توسط اهالی این شهر ، نام آن بطور رسمی با عنوان برج سنت استفان کاخ وست‌ مینستر شناخته می گردد اما شکل نوشتاری برج به زبان لاتین Big Ben بوده و در دنیا معمولا با همین نام مشهور است و همچنین با نام برج ساعت لندن نیز شناخته می گردد.

همانطور که گفتیم نام اصلی این برج ، برج ساعت کاخ وست‌ مینستر است که به عنوان بیگ بن شناخته شده و واژه ی بیگ بن اشاره با زنگی بوزن سیزده تن در بالای برج می باشد که این زنگ داخل برج قرار داشته و راس هر ساعت نیز به صدا در می آید. برج ساعت بیگ بن یا همان کاخ وست‌ مینست واقع در گوشه شمال شرقی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد.

جالب است بدانید که برج ساعت بیگ بن لندن ، دارای ارتفاع 93 متر و سی سانت از سطح زمین بوده و  ساعت این برج دارای چهار جهت است و این ساعت دارای ارتفاع 55 متری از سطح زمین می باشد.

پیشینه برج ساعت بیگ بن لندن

زیربنای این برج به همراه کاخ آن در سال 1834 معماری گردید و خود برج در سیزده سال بعد آن سال یعنی 1856 بنا گردید. بعد از آتش سوزی کاخ وست مینستر در آتش سوزی مهیب لندن در سال 1834 و تاریخ 22 ام اکتبر از میان رفت ولی آقای چارلز باری که معماری مشهور و چیره دست انگلیسی است ، بازسازی این کاخ را مجددا آغاز نمود و همچنین برای گوشه شمال شرقی کاخ یکی برج ساعت نیز مد نظر گرفت.

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ ویزا انگلیس شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا انگلیس در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران اینجا را کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان با تماس با ما می توانید از خدمات وقت سفارت انگلیس در اسرع زمان بهره مند شوید.برای دریافت خدمات وقت سفارت انگلیس اینجا را کلیک کنید.

** اطلاعیه: بدلیل باز شدن سفارت انگلیس در تهران در حال حاضر  ارائه خدمات پیکاپ ویزا انگلیس تا اطلاع ثانوی به تعلیق در آمده است.

شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :