021-41454

باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو

zoo1

این محوطه مجموعه ای بی نظیر از حیوانات مختلف ار سراسر جهان را در خود جای داده است که یکی از دیدنی های تورنتو در تور کانادا به شمار می رود. این باغ که بزرگترین باغ وحش کانادا نیز می باشد در زمینی به مساحت 27 هکتار احداث شده که شامل 7 بخش است که هر بخش مربوط به قسمتی از یک یا چند کشور در قاره های مختلف می باشد. در تور کانادا برای دیدن این طبیعت زیبا می توانید از مسیر های گوناگون استفاده کنید. این باغ وحش در فاصله 40 کیلومتری شهر تورنتو واقع شده است و بنیانگذار آن یک کارخانه دار معروف کانادایی بود که اولین رئیس این مجموعه نیز به شمار می رود. این باغ وحش در سال 1975 و به نام Metropolitan Toronto Zoo افتتاح شد.

zoo3

این مجموعه زیبا در تمام روزهای سال به غیر از ۲۵ دسامبر باز است. در تور کانادا بازدید از این باغ وحش شما را شگف زده خواهد کرد. انواع گونه های مختلف از سراسر جهان می تواند اوقات فراغت خوبی را برای شما در تور کانادا ایحاد کند. در این باغ وحش گونه هایی مانند: کرگدن هندی, خوک مالایی, میمون دم شیری و اورانگوتان از بخش اندونزی و مالا، گونه های: گوره خر, شیر, میمون بابون, گوزن آفریقایی, گوزن سیاه و کرگدن سفید از بخش آفریقا، در بخش کانادایی نمونه هایی از قبیل: گوزن شمالی, گاو میش, یوزپلنگ آمریکایی و راکن، از بخش آمریکا نمونه هایی مانند: دوزیستان, خزندگان, میمون عنکبوتی, فلامینگو، از بخش استرالیا: کانگورو, شتر مرغ استرالیایی، مرغ ماهیخوار استرالیایی و در بخش اوراسیا که قدیمی ترین بخش این مرکز می باشد نمونه هایی مانند: گربه وحشی, پاندای قرمز و شتر دوکاهان به چشم می خورد.

zoo2

در این باغ وحش همچنین مکان هایی برای آموزش کودکان نیز تعبیه شده تا کودکان دلبندتان در تور کانادا از آموزش نیز بهره مند شوند مکان هایی هم برای شنا و آب بازی برای کودکان نیز تعبیه شده است. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا و راهنمایی های سفر می توانید از قسمت درباره تورنتو نیز دیدن نمایید.

zoo4

 

مطالب مرتبط

هتل کنکورد آنتالیا هتلی 5 ستاره و زیبا واقع در منطقه لارا آنتالیا در ترکیه می باشد که دارای فاصله 20 کیلومتری تا فرودگاه آنتالیا را دارد و همچنین دارای فاصله 27 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.
هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل وواقع در منطقه کندو آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 19 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :