021-41454

ایرلاین برتیش و کانادا از نگاه مسافر

ایرلاین برتیش و کانادا از نگاه مسافر

ایرلاین برتیش و کانادا از نگاه مسافر

ما تصمیم گرفتیم که به کانادا سفر کنیم و به اژانس یزدان گشت سفیران برای اخذ ویزای کانادا مراجعه کردیم و پس از اخذ ویزا ,پیکاپ ویزای کانادا را هم خود آژانس یزدان انجام داد.

ما از طریق آژانس یزدان گشت سفیران ویزای توریستی کانادا را گرفتیم و همراه با همسرم و پسر دوازده ساله ام به فرودگاه بین المللی امام خمینی رفتیم.

ساعت 4 صبح از منزل حرکت کردیم و به موقع به فرودگاه امام خمینی رسیدیم و بدون اینکه در صف طولانی یاشیم چمدان و ساک هامون را به باربری تحویل دادیم.پرواز ما تاخیری نداشت با هواپیمای بریتیش سفر کردیم و مهانداران هواپیما بسیار خوش رو و خوش برخورد بودند که نسبت به مهمانداران ایرلاین های دیگر مسن تر بودند.

ایرلاین بریتیش به بچه های زیر دوازده سال گیفت می دادند به کسانی که بیماری و یا آلرژی داشتند توجه زیادی می کردند و حواسشان به این موضوع بود که چه مواد غذایی به این افراد بدهند.ابتدا از کودان پذیرایی می کردند و سپس افراد بزرگسال پذیرایی می کردند.

 

پس از رسیدن به فرودگاه

هنگامی که به فرودگاه لندن رسیدیم می بایست به مدت 3 ساعت در سالن ترانزیست می نشستیم تا پرواز ونکوور را اعلام کنند. در سالن ترانزیست فروشگاه های دیوتی شاپ و … وجود داشت و می توانستیم از این فروشگاه ها اجناسی را بدون مالیات خریداری کنیم پس از سه ساعت انتظار در فرودگاه لندن سوار هواپیما به مقصد ونکوور شدیم و به مدت 8/5 ساعت پرواز ما طول کشید جالب است بدانید که این ایرلاین هم توجه ویژه ای به بچه ها داشت.

هنگامی که به ونکوور رسیدیم به دلیل بار زیادی که داشتیم ما با تاکسی به داخل شهر رفتیم .در فرودگاه ترن هوایی وجود دارد که با کمی پیاده رویی به ترن می رسید و بلیط این ترن ها برای هر نفر 2 دلار و 85 سنت بود و هزینه تاکسی ما 35 دلار کانادا شد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :