021-41454

ایتالیا ویلا دل بالبیانلو

ایتالیا ویلا دل بالبیانلو

ایتالیا ویلا دل بالبیانلو

ایتالیا ویلا دل بالبیانلو

ایتالیا کشوری بسیار زیبا و دیدنی میباشد که هر کدام از شهر های این کشور دیدنی زیبایی های خاص خودش رادارد .رم شهری باستانی و کهن و کومور که در نزدیک میلان میباشد.

شهر کومو دارای دریاچه ای دیدنی با مناظری بی نظیر است اطراف دریاچه جنگل های زیبا و انبوه پوشیده شده است.در این منطقه ی دیدنی ویلاهای باشکوه و دیدنی فراوانی بناشده است که در ان میان ویلا دل بالبیانلو دارا شهرت و زیبایی خاص است.
ویلای دل بالبیانلو در ساحل غربی دریاچه ی شهر کومو واقع شده است که در کنار اب های نیلگون این دریاچه و جنگل های سرسبز اطراف ان بسیار به چظم میاید.بنای با نمای زیبا و سقف های گنبدی مانند که دارای چشم اندازی دلفریب و خاص میباشد.

با پیاده روی در امتداد این دریاچه و یا توسط قایق های کوچک میتوای خود را به این بنا برسانزد محو تماشای زیبایی و سرسبزی باغ زیبای گل و گیاه ان شوید.این ویلا متعلق به اواخر قرن شانزد میباشد و در ساخت ان ترکیب بی مانندی از طبیعت و هنر اصیل ایتالیای به کار رفته است.بازدید از این منطقه و این ویلا یکی از پیشنهادهای بینظیر ما در سفر به ایتالیا میباشد.

برای طبیعت دوستان و علاقه مندن به جاذبه های طبیعی نیز این منطقه این ویلا بسیار دیدنی است.این ویلای منحصر به فرد سالان میزبان تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها میباشد که از قارههای مختلف به این منطقه سفر کرده اند

هنگامی که به ایتالیا سفر کردید حتما از این دریاچه زیبا دیدن کنید و به قایق سواری در دریاچه کومو بپردازید و از مناظر لذت ببرید
برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت با اژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید و تا ما با سالها تجربه و تخصص یاری رسان شما باشیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :