021-41454

ایتالیا ساحل سانیا

ایتالیا ساحل سانیا

ایتالیا ساحل سانیا

ایتالیا ساحل سانیا

ایتالیا کشوری زیبا و خوش اب و هوا میباشد که سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر قاره ها میباشد.این کشور سواحلی مثال زدنی دارد سواحلی با شن های سفید و اب های فیروزه ای که گویی تکه ای از بهشت هستند.

این کشور در کنار اثار باستانی و موزه ها و انواع گالری با داشتن این سواحل هر تفریحی را در خود دارند و برای بازه ی گسترده ای از سلایق مناسب و مکانی بی نظیر برای سفر میباشد.
ساحل سانیا در ایتالیا دارای شهرت بسبار زیادی میباشد این شهرت نه از جهت مدرن بودن و تکنولوژی در این ساحل بر عکس به دلیل احساس برگشت به زمان گذشته که به مسافران میدهد بسیار محبوب است.این ساحل با حفظ حالت قدیمی خود یاد اور روزگاریست که زوج ها برای صرف غذا وتعطیلات به ساحل می امند.

ساحل با نخل های زیبا و شن های سفید محیطی بینظیر و ارامش بخش را به وجود میاورد که مکانی مناسب برای استراحت و صرف غذا میباشد.

ساحل دارای تعدادی رستوران دنج با انواع غذاهای بی نظیر میباشد که بسیاری از توریست ها بعد از قدم زدن در امتداد این ساحل در این رتوران های دنج به صرف غذا و نوشیدن انواع نوشیدنی های بی نظیرمیپردازند.
در اطراف ساحل مکان های دیدنی زیادی نیز وجود دارد مانند کلیسای سانتاریو SANTUARIO که بستر دیدنی است.این کلیسا که با انواع نقاشی های بی نظیر و کنده کاری های زیبا پوشیده شده است به راستی ارزش دیدن دارد.
در سفر به ایتالیا گذراندن ساعتی در سواحل ایتالیا بی شک یک برنامه ی عالی و بی نظیر است به خصوص که رستوران ها در سواحل دارای محیطی شاد و صمیمی هستند و تجربه ای شیرین را برایتان با سرو غذاهای بینظیر رقم میزنند.
برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت اژانس یزدان گشت سفیران با تیمی حرفه ای و با تجربه اماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :