021-41454

اطلاعات جزیره بالی

اطلاعات جزیره بالی

اطلاعات جزیره بالی »

اطلاعات جزیره بالی

جزیره بالی جزیره ای در کشور اندونزی می باشد که یکی از مهمترین مراکز و جزایر گردشگری در دنیا می باشد و اکثر توریست ها از آن بعنوان تکه ای از بهشت یاد می کنند.این جزیره ، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر در دنیا و بزرگترین کشور مسلمان دنیا یعنی اندونزی می باشد. این جزیره بعنوان پیوندی میان دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند می باشد و همین قضیه باعث بوجود آمدن آب و هوایی منحصر بفرد در این جزیره گردیده است. نام این جزیره همواره در فهرست برترین مقاصد گردشگری در دنیا قرار دارد. جزیره بالی زیبا ترین و مشهورترین جزیره در کشور اندونزی می باشد که در جنوب خط استوا بین جاوه در غرب و لومبوک در شرق مقرر است.معروف ترین نقاط جزیره بالی کوتا و اوبود می باشد.

اطلاعات جزیره بالی » جمعیت و جاذبه ها توریستی

جمعیت جزیره بالی حدود 3 میلیون نفر می باشد که این جمعیت را در مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع خودش جای داده  که اکثر این جمعیت ، اندونزیایی می باشند اما مسلم است که بدلیل رشد روز افزون این جزیره از گذشته و تا به امروز ، باید گفت که بسیاری از مردم اروپایی و سایر مناطق جهان نیز در این جزیره اقامت دارند و به کسب و کار می پردازند.

کوه ها آتش فشانی در این جزیره فعال هستند اما کوه گودان آگانگ که به مادر کوه ها مشهور است از معروف ترین این کوه ها آتشفشانی می باشد و بیش از 3000 متر ارتفاع دارد. همچنین جزیره بالی دارای خاکی بسیار حاصلخیز برای کشت محصولات می باشد و در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره زمین های بسیاری حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که در آن ها کشت برنج بیشتر رواج دارد و مزارع پلکانی برنج بالی دارای شهرت جهانی می باشد.

شهر دنپازار مرکز اداری و وسیع ترین شهر در این جزیره می باشد.این شهر در حدود چهارصد هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.

آنچه که این جزیره را با ارزش و استثنایی می کند : آب و هوا ، طبیعت بکر و بی همتا ، شالیزارها پلکانی ، آبشارها و رودهای آن ، پوشش گیاهی با تنوع بالا ، دنیای زیر آب  و … می باشد اما مورد استثنایی و منحصربفرد تر این جزیره سنت‌ها و رسوم این جزیره است که در قبال فستیوالهای گوناگونی پذیرای توریست ها هست.همانطور که در مطلب 5 جزیره برتر آسیا گفته ایم ، بالی رتبه یکم را داشته و بیشترین مورد تحسین این جزیره از سو مردم خونگرمی و ادب مردم مخصوصا به گردشگران می باشد.

اطلاعات جزیره بالی » جغرافیا

مختصاتجزیره بالی ۸° ۲۵′ ۲۳″ جنوبی و ۱۱۵° ۱۴′ ۵۵″ شرقی می باشد.جزیره لومبوک در شرق بالی و جزیره جاوه در غرب این جزیره واقع می باشد و همانطور که گفته ایم جزیره بالی از نظر جغرافیائی محل تلاقی دو اقیانوس هند و آرام می باشد و محل پیوند این دو اقیانوس دروازه اقیانوس نام دارد.در شمال و جنوب این جزیره بنا به حاصلخیزی بسیار زمین های جزیره بالی مردم به کشت برنج و سایر محصولات مشغول هستند.کوه ها آتش فشانی در این جزیره فعال هستند اما کوه گودان آگانگ که به مادر کوه ها مشهور است از معروف ترین این کوه ها آتشفشانی می باشد و بیش از 3000 متر ارتفاع دارد.

اطلاعات جزیره بالی » آب و هوا

جزیره بالی دارای آب و هوایی استوایی می باشد و مانند دیگر مناطق استوایی دارای نوسانات آب و هوایی ناچیز می باشد و در تمام سال دمای آن بین 20 درجه در شب و 33 درجه در روز می باشد.اوج گرما در جزیره بالی در ماه دسامبر تا پایان ماه مارس می باشد.زمستان در جزیره بالی از ژوئن تا ماه سپتامبر آغاز و خاتمه می یابد.بادهای از سوی اقیانوس آرام خنکی دلپذیر را برای جزیره بالی به ارمغان می آورد

هنر

هنر های مختلف و متنوعی من جمله رقص ، مجسمه سازی ، نگارگری ، چرمگری ، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گاملان در این جزیره شهرت خاص خود را دارند.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور بالی

مطالب مرتبط

مهاجرت به کانادا 2016,پناهندگی در کانادا,پناهندگی در کانادا 2016,قوانین مهاجرت به کانادا 2016,اخبار مهاجرت به کانادا 2016

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :