021-41454

هتل اومنی مونت رویال مونترال

هتل اومنی مونت رویال مونترال

هتل اومنی مونت رویال مونترال

هتل اومنی مونت رویال مونترال

این هتل 4 ستاره می باشد و بسیاری از توریستان برای اقامت در مونترال این هتل را انتخاب می کنند هتلی ارام که امکانات و خدمات مختلف و خوب دارد.

پذیرش ان 24 ساعته می باشد و انبار چمدان دارد و همچنین می توانید پولتان به ارز دیگری تبدیل کنید و ورود و خروجتان بسیار سریع انجام می گیرد و مسافر معطل نمی شود.

خدمات و امکانات مختلفی دارد امکانات ان شامل: ارایشگاه و اسانسور و اجاره کردم ماشین و بسته بندی ناهار و امکاناتی برای مسافران کم توان و ناتوان و نگهداری از کودکان است دستگاه فکس و کپی در این هتل وجود دارد.

خدماتی که برای شست و شو دارد : نظافت روزانه و واکس کفش ها به صورت رایگان انجام می شود و برای اتو کشی و اتوشویی و خشکشویی به صورت پولی می باشد و باید هزینه ای را پرداخت کنید در این هتل اتاق های کنفرانس برای جلسات کاری و تجاری وجود دارد.

کارکنان این هتل می توانند به زبان ایتالیایی و انگلیسی و فرانسوی و انگلیسی صحبت کنند.

این هتل استخر روباز دارد و از اردیبهشت ماه تا ابان ماه باز می باشد. علاوه بر استخر روباز جکوزی و سونا هم دارد. در طبقه سوم این هتل باشگاه بدنسازی وجود دارد .می توانید دوچرخه کرایه کنید و در اطراف هتل به دوچرخه سواری بپردازید.

در اتاق های هتل تلویزیون و یخچال و تخت نوزاد و دستگاه چای ساز و قهوه ساز  لوازم آرایشی-بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله لباسی، سشوار و … وجود دارد. ودر حمام اتاق ها وان به سبک بارانی وجود دارد.

امکانات هتل اومنی مونت رویال مونترال

موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است زیرا در اطراف ان مراکز خرید مختلف و رستوران و کافه های زیادی وجود دارد.این هتل 4 ستاری یکی ازبهترین هتل های مونترال می باشد که به مسافران خدمات زیادی را ارائه می دهد.

قسمت پذیرش هتل 24 ساعته می باشد. یکی از امکانات هتل انبار چمدان است که می توانید چمدان هایتان تا زمانی که اتاقتان را تحویل می گیرد در این اتاق نگه دارید.

در این هتل امکاناتی نظیر آسانسور ,ارایشگاه, اجاره ماشین ,ناهار بسته بندی شده وجود دارد.

امکانات دیگر هتل شامل ، خدمات اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی و مرکز تجاری، اتاق های کنفرانس و جلسات و دستگاه فکس و کپی می باشد.

خدمات نگهداری از کودکان دارد که هزینه ای مجزا دارد.

امکاناتی را برای افراد ناتوان و کم توان فراهم کرده است.

ورود به هتل در ساعت 15 ظهر و خروج از هتل ساعت 12 ظهر می باشد.

امکانات تفریحی هتل اومنی مونت رویال مونترال:

استخر رو باز هتل در ماه های اردیبهشت تا ابان باز است. موقعی که هوا سرد شود دیگر امکان استفاده ازاستخر رو باز وجود ندارد. جکوزی و سو نا هم دارد.در طبقه سوم هتل اشگاه بدنسازی موجود است.

تجهیزات تفریحی و ورزشی باشگاه بسیار خوب است. در نزدیکی هتل یک بیکسی باکس قرار دارد که شما می توانید از ان دوچرخه کرایه کنید.

در این هتل یک رستوران و کافه وجود دارد که نوشیدنی و غذاهای بسیار خوشمزه ای را سرو می کنند.

اتاق های هتل اومنی مونت رویال مونترال

این هتل امکانات بسیار خوب و فراوانی را برای مسافران فراهم کرده است.تمامی اتاق ها تهویه هوا مطبوع دارد که کنترل دار است و شما می توانید درجه هوا را تنظیم کنید.اینترنت بی سیمی هزینه ای جداگانه دارد .

پرده های ضخیمی در اتاق ها وجود دارد.تخت و تشک های اتاق بسیار نرم و راحت هستند اگر به تخت های ضد الرژی نیاز داشتید می توانید این نوع تخت ها را از قسمت پذیرش بگیرید.

امکانات سرویس بهداشتی و حمام تمامی اتاق ها شامل لوازم آرایشی – بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله لباسی، سشوار و وان و دوش و… می باشد.

امکانات اتاق ها عبارت اند از دستگاه چای ساز و قهوه ساز و تلویزیون ال سی دی و یخچال و تخت نوزاد (رایگان)

اتاق ها روزانه نظافت می شوند.

انواع اتاق های هتل اومنی مونت رویال مونترال:

  • اتاق دلوکس: متراژ این اتاق 24 متر مربع است. یک تخت دونفره کینگ و یا دوتخت دونفره معمولی در این اتاق وجود دارد
  • اتاق پریمیوم: 28/5 متر مربع مساحت دارد. تخت دونفره کینگ و یا تخت تک‌نفره در این اتاق موجود است.
  • اتاق اکسکوتیو: این اتاق 48 متر مربع مساحت دارد. یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو جزو امکانات اتاق می باشد . در آن
  • دیوارهای کاذب فرانسوی وجود دارد که اتاق ها را از هم جدا می کند.
  • سوییت امنی: 58 متر مربع متراژ این اتاق می باشد . تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت‌خواب‌شو در اتاق وجود دارد.
  • سوییت دلوکس: 57 متر مربع مساحت دارد. یک تخت دونفره کینگ و یک مبل تخت‌خواب‌شو جزو امکانات اتاق می باشد.
  • سوییت پریمیوم: متراژ ایت سوییت 86/5 متر مربع می باشد. یک تخت دونفره کینگ و یا دو تخت دونفره معمولی در سوییت موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای کانادا و ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا در تماس باشید.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :