021-41454

آتشفشان آرنال کاستاریکا

آتشفشان آرنال کاستاریکا

آتشفشان آرنال کاستاریکا

آتشفشان آرنال کاستاریکا

آتشفشان عجیب در پارک ملی آرنال . آتشفشان آرنال در کشور کاستاریکا در قاره امریکا قرار دارد  و جزو یکی از ده آتشفشان فعال دنیا است . آرنال در مکانی است که مناسب کوهنوردی است و شما میتوانید بعد از یک کوهنوردی  به دهانه آتشفشان  ، چشمه های آبگرم  و رود زیبا و آبشار لافورتونا برسید که این ها همگی از جمله زیبایی و شگفتی های  این منطقه اضافه کرده است .  آتشفشان آرنال در پارک ملی آرنال در کاستاریکا قرار دارد  و توصیه ما به شما این است  چنان چه قصد بازدید این این مکان پر از شگفتی و گردش پذیر را دارید  بعد از گشت و گذار و قدم زدن  در این پارک ملی  و تماشای پرندگان زیبای این پارک  سری هم به آتشفشان آرنال بزنید . برای این بازدید محل هایی جهت اقامت شما عزیزان در آن حوالی  در نزدیکی آبشار لافورتونا در نظر گرفته شده است  که همگی از هاستل های  پای آتشفشان ارزان تر و مناسب تر هستند .

برای دیدن این آتشفشان دیدنی های زیادی را سر راه خواهید دید . این پارک ملی  محلی بسیار زیبا برای گشت و گذار و سپری کردن اوقات فراغت است  و حیات وحش این منطقه انواع گوناگونی خاصی  نیز دارد.

هم چنین دیدن طلوع و غروب خورشید که تصویر آن  از بالای صخره ها روی دریاچه می افتد  بی شک خاطره ای نیست که فراموش بشود .

پارک ملی آرنال  جزو مکان های  محبوب گردشگری کاستاریکا  می باشد که همه ساله عده ی زیادی گردشگر از آن دیدن میکنند  و هزینه ی بازدید از آن مکان  ممکن است به نسبتا کمی گران تر  از دیگر مکان ها باشد اما غافل نشویم که  زیبایی های چشم گیر آنجا  از جمله  آبشار آرنال  ، پارک ملی  و آتشفشان آرنال و چشمه های آب گرم بی شک ارزش این هزینه را دارد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا امریکا

ویزا توریستی امریکا

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :