021-41454

چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا

چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا
چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا

چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا

شاید ونیز یکی از زیباترین چشم اندازهای دنیا باشد .در ادامه درباره چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا می گوییم

ترکیب زیبای هنرو معماری و طبیعت .رنگ. نشاط و در کنارش آرامش  وصف ناپذیر  از دید من همه دست به دست هم  داده اند و این شهر زیبا را تبدیل به مکانی رویایی کرده است.

مختصری در مورد چگونگی ساخت شهر ونیز ایتالیا توضیح میدهیم.

شهر ونیز ریشه در عصر باستان دارد . این شهر زیبای باور نکردنی در روزهای پایانی امپراطوری رم بنا شده است . بیشتر مکانی بود برای ماهیگیران که برای امرار معاش در قرن شش میلادی به این کشور سرازیر شدند.

و همینطور پناهگاهی بود از دست غارتگران .

بدلیل فاصله زیاد این جزایر از مزکز اصلی امپراطوری رم از همان ابتدا این شهر مدیریت مستقل داشت . رفته رفته بدلیل تالاب ها و دریای زیبای ادرنالیک ونیز تبدیل به یک شاهراه اصلی گردید .

 

در اصل ونیز از 117 جزیره کوچک تشکیل شده که با پل و کانال به یکدیگر متصل شده اند .

پایه های مجکم در میان اب زده شده اند در اصل ستونهای چوبی در میان ماسه ها فرو رفته اند. و بروی این پایه ها صفحه چوبی زده میشود نکته جالب توجه این است که ایتالیا در اصل منبع چوب قوی ندارد و این حجم چوب با کشتی از جنگل های کرواسی وارد ایتالیا میشد.

دلیل  محکم بودن این پایه های چوبی در اصل مشخص است . در میان اب شور با دور نگه داشتن از هوا و اکسیژن سازه ای شبیه سنگ پیدا کرده است بنابراین پوسیده نمیشود و روز به روز حالت سنگی پیدا کرده است.

پایه های چوبی در اصل با شناور بودن در اب لاگون نه تنها پوسیده نمیشود بلکه هر روز محکمتر و سخت تر میشود . شاید از عجایب هفت گانه جهان باشد که هر مهندس و محققی را متعجب میکند.

پل ریالتو معروفترین پل و بزرگترین پل بروی ونیز است .

در منطقه سن پولو قرار گرفته است و به پل عشاق معروف است و بروی گرند کانال ساخته شده است .

زیباترین سفر و مناظر را میتوانید در ونیز ایتالیا تجربه کنید .

برای  اخذ کلیه خدمات گردشگری با یزدان گشت سفیران در تماس باشید .

خدمات ما شامل : تعیین وقت سفارت. خدمات ویزا شامل رزرو پرواز. بیمه. هتل . ثبت نام بروی تور یزدان گشت .  برگزاری تور فردی و گروهی. ترانسفر رایگان فرودگاهی .لیدر در اختیار . رزرواسیون پرواز. هتل و …..

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

 

مطالب مرتبط

کمپانی پر عظمت و نامی مایکروسافت ، پدر ویندوز قرار است که دوره هایی آموزشی را در ارمنستان و شهر ایروان برگزار نماید که در آن داوطلبان و دانش جویان امکان این را دارند تا در حیطه تکنولوژی های شرکت مایکروسافت کسب دانش نمایند. در این دوره ها شاخه ها و تنوع رشته های آموزشی بسیار زیاد است
ابتدا با فروسگاه ها شروع می کنیم و سپس مراکز خرید مونترال کانادا را معرفی می نماییم : فروشگاه های زنجیره ای اصلی (به فرانسوی Épicerie) ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :