021-41454

پل پونته وچیو

پل پونته وچیو

پل پونته وچیو

پل پونته وچیو

ایتالیا سراسر دیدنی و اثار باستانی است.این کشور چکمه مانند با مساحتی کم بیش از پنجاه درصد اثار فرهنگی جهان را در خود جای داده است.شهرهای زیبای ایتالیا دارای شهرت جهانی و بسیار محبوب هستند.

شهر رم که شهر امپراطوری قدرتمند رم در گذشته بوده و در ان انواع قلعه های زیبا و اثار شگفت انگیز را میتوانید ببینید تا ونیز و میلان و پیزا یا فلورانس.در اینجا به یکی از جاذبه های دیدنی شهر فلورانس میپردازیم ،پلی زیبا و دیدنی به نام پل پونته وچیو که بر روی رودخانه ی آرنو در فلورانس بنا شده است.
پل پونته وچیو در سال ۱۲۱۸ یگانه پل بر روی رود آرنو میبود که در اثر سیل در سال۱۳۴۵ این پل نابود شد بعد از این رویداد پلی به جای ان بنا شد اما باز این پل نیز در گذر تاریخ اسوده نماند و در زمان جنگ جهانی دوم نیروهای المانی دوسر پل را تخریب کردند تا پل پونته وچیو که تنها پل بر روی رودخانه بود غیر قابل استفاده شود.

این پل بعد از ان به صورت شگفت اوری در برابر سیل بزرگی که سال ۱۹۶۶ باعث طغیان رودخانه آرنو شد مقاومت کرد و به سمبلی از شهر فلورانس بدل شد.پلی زیبا و قدیمی با معماری خاص رومی و قدیمیش که بر رویش مغازه های زیبا و زیادی وجود دارد که این روزها بسیار مورد توجه گردشگران میباشد.

پل پونته وچیو Ponte Vecchio یکی از کهن ترین پل های کشور ایتالیا میباشد که در سفر به این شهر نباید بازدیدش را از دست داد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ ،وقت سفارت و اخذ ویزا یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :