021-41454

پارک ملی آسپرومونتی

پارک ملی آسپرومونتی

پارک ملی آسپرومونتی

پارک ملی آسپرومونتی

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی می باشد که این روزها به واسطه ی تعداد زیاد اثار فرهنگی و باستانی و تنوع بالای جاذبه های طبیعی توانسته سالانه میلیون ها گردشگر و توریست را جذب خود کند.

هتل های زیبا و مجهز غذاهای لذیذ و بی نظیر در رستوران ها و مردم گرم و دوست داشتنی همگی در کنار هم این کشور را به قطب گردشگری در قاره سبز بدل ساخته است.

پارک های ملی ایتالیا به منظور ایجاد محیط های زیباو طبیعی برای پیاده روی و دم زدن در کنار محافظت از گونه های گیاهی و جانوری بسیار موفق بوده است.بکی از پارک های ملی مشهور ایتالیا ،پارک ملی آسپرومونتی می باشد.

پارکی با طبیعت بکر و خاص ،رودهای روان در میان ان و تنوع گونه های گیاهی و جانوری که مناظر بی نظییر و دیدنیی را در خود دارد.

این پارک هر ساله هزاران بازدید کننده دارد و یکی از جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا به شمار میرود.

پارک ملی آسپرومونتی Aspromonte درست در جنوب کالابریا قرار دارد و بسیار مورد توجه گردشگران است.رودهای زیبا که از میان پارک عبور میکنند مناظر دیدنی و باشکوهی را خلق میکند که بیش از پیش برای گردشگران جذاب است.

در این پارک شهر معروف ارواح نیز قرار دارد ویرانه های نیمه فروریخته و خاکستری که با محیط سبز و زیبای اطراف ترکیبی خاص دارد. در امتداد دره های این پارک ابراه های زیبا در جریان است و گوناگونی گیاهان و طبیعت ناب و دست نخورده ی این پارک ان را نزد توریست ها و دوست دران طبیعت بسیار جذاب ساخته است.

از این پارک بی نظیر حتما دیدن کنید و تجربه ای خاص را برای خود رقم بزنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 02141454

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :