021-41454

ویژگی های موزه اسب

ویژگی های موزه اسب

ویژگی های موزه اسب

 

تجربه بازدید از این موزه، موجب می شود تا ارتباط میان اسب ها و انسان را در عربستان و فرهنگ عربی را بشناسند.

این موزه از ورودی های مختلف تشکیل شده است که دارای نمونه ها، اطلاعات، مدل ها و ابزاراتی که در گذشته استفاده می شده می باشد.

این موزه، هرچه که مربوط به اسب ها می باشد را به شما نشان می دهد که شامل ابزارات مورد استفاده برای اسب ها، تاریخ اسب سواری، ویژگی استفاده از اسب ها، مسابقات آن ها، نوع اسب ها، آناتومی و اعضای بدن اسب ها، چگونگی تعلیم اسب ها، نامشان، اعضای بدن اسب ها، چگونگی پرورش آن ها، بیماری هایی که ممکن است به آن دچار شوند و راه های محبت و مراقبت با آن ها می باشد.

این موزه ساختمانی ۷۰۰ متر مربعی است که دو طبقه دارد؛ طبقه همکف و طبقه اول. می توانید از دو ورودی شرقی و جنوبی به داخل موزه بروید، به محض ورود به این موزه با حیاطی بزرگ روبرو می شوید

موزه ۱۳ اتاق دارد که در هر کدام از این اتاق ها درباره موضوعات مختلفی مثل تاریخچه اسب ها، تولید مثل اسب ها، نژاد اسب ها، انواع اسب ها،  قسمت های بدن اسب ها، بیماری اسب ها و مراقبت، ارتباط بین اسب ها و عرب ها در قدیم، اسب در ادبیات عرب، تاریخچه اسب ها در امارات صحبت می شود.

موزه همچنین شعر های عربی که مربوط به اسب سواری است، شعر هایی که در مورد ویژگی و رفتار اسب ها نوشته و یا سروده شده اند، و توصیفاتی نظیر زیبایی، نجابت و غرور که به اسب ها نسبت داده می شده اند

این موزه همچنین هیجان و تجربه جدید دیگری به شما نشان می دهد.و شما می توانید از بازدید از این موزه لذت ببرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی دبی

اخذ ویزا دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :