021-41454

هتل های شهر بیرمنگام انگلیس

هتل های شهر بیرمنگام انگلیس

هتل های شهر بیرمنگام انگلیس

هتل های شهر بیرمنگام انگلیس

بعد از لندن بیرمنگام بزرگترین شهر انگلستان می باشد که از نظر گردشگری و صنعت و تجارت در انگلیس معروف است .در این شهر مسلمانان زیادی  زندگی می کنند .اکثر مردم این شهر  ارامش خاصی دارند و از زندگی وشرایط ان راضی هستند.

هزینه اقامت در شهر بیرمنگام انگلیس:

در این شهر هتل و هاستل و اقامتگاه های مختلف دیگری برای مسافران وجود دارد و مسافران طبق بودجه ای که برای سفرشان مشخص کرده اند اقامتگاه موردنظرشان را انتخاب می کنند .امکانات و خدماتی که هتل ها برای مسافران فراهم می کند اقامتگاه های دیگر و یا بعضی از هتل های ارزان این خدمات و امکانات را ندارند.

در ادامه متن با ما همرا باشید تا دو هتل گران و ارزان را به شما معرفی کنیم.

هتل واسپای کلوور بیرمنگام:

این هتل 5 ستاره است .این هتل همانند سرزمین رویایی می ماند زیرا مسافران هر امکانات و خدماتی را بخواهند هتل به انها ارائه  می دهد .معروف بودن این هتل بیشتر به خاطر سالن اسپای ان می باشد.

ادرس هتل: ۷۵۹ Chester Rd، Birmingham B۲۴ ۰BY، UK

هتل وستمید بیرمنگام:

اگر می خواهید هزینه کمی را بابت هتل بپردازید هتل وستمید بیرمنگام را انتخاب کنید زیرا واقعا قیمت این هتل بسیار مناسب می باشد .امکانات این هتل شامل: اینترنت، پارکینگ، اتاق های جلسات و تجهیزات کنفرانس، خشک شویی و رستوران می باشد.

ادرس هتل وستمید بیرمنگام: Lightning Works Birmingham Rd، Alvechurch، Hopwood، Birmingham B۴۸ ۷AL، UK

اگر به کشور انگلیس سفر کردید علاوه بر بازدید از لندن حتما سری هم به بیرمنگام بزنید و از جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبای ان لذت ببرید همچنین در این شهر مراکز خرید بسیار بزرگ و خوبی وجود دارد که اکثر برندهای معروف در انها مغازه دارند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

به منظور انجام طرح های مرمتی در تخت جمشید گروهی از مرمتگران دانشگاه بولونیای ایتالیا با همکاری دانشگاه رم در شهریور ماه، برای انجام طرح های مرمتی تخت جمشید و آ رامگاه کورش به ایران خواهند آمد،

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :