021-41454

میلان غذای ریزوتو

میلان غذای ریزوتو

میلان غذای ریزوتو

میلان غذای ریزوتو

ایتالیا کشوری زیبا و بسیار دیدنیست .این کشور زیبا دارای شهر های بسیار دیدنی و زیبایی میباشد شهر هایی که هر کدام دارای شهرت و محبوبیت هستند.شهر رم با تعداد زیادی اثار فرهنگی و باستانی و شهر ونیز که به شهر روی اب شهرت داردد و یا شهر میلان ،شهر مد و فشن.

هر کدام از این مناطق درای غذاها و دسر های مخصوص و معروف خود میباشند غذاهایی خاص بسیار محبوب که مورد توجه اهالی و گردشگرانی است که از نقاط مختلف به این کشور سفر کرده اند.

شهر میلان غذای ریزوتو دارد که بسیار لذیذ و خوش رنگ و لعاب است.برای اشنایی با فرهنگ و ریشه ی مردمان هر شهر باید غذاهای سنتی ان شهر را امتحان کرد.
ریزوتو اما چیست که این چنین در شهر مد مورد توجه همگان میباشد.

این غذای لذیذ و خوش رنگ و لعاب دارای مقدار زیادی کره میباشد و رنگ به خصوص و عطر دل نوازش از زعفران اعلایی است که در پخت ان به کار میرود.به جرات میتوان گفت خوش مزه ترین و لذیذ ترین ریزوتو در میلان را میتوان در رستوران شیک راتانا نوش جان کنید.

رستورانی زیبا و مدرن با کارکنانی مودب و کاربلد که بهترین نحو به سرویس دهی و ارائه ی خدمات میپردازند.تزیینات زعفرانی روی این غذا به شدت زیبا و دلربا میباشد.

در سفرتان به میلان امتحان کردن غذای ریزوتو را حتما در لیست کارهای خود قرار دهید .غذایی دلچسب و لذیذ در شهر مد و فشن ایتالیا در محیطی زیبا و خاص تجربه ای به یاد ماندنی را برایتان خواهد داشت.

غذا در کاسه های زیبا و شیک سرو میشود و مانند شهر میلان همه چیزش شیک و خاص است.
برای سفر به ایتالیا،وقت سفارت و پیکاپ و اخذ ویزا اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه در این زمینه و کادری متخصص اماده ی یاری رسانی به شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :