021-41454

مراکز خرید شهر رم ایتالیا

مراکز خرید شهر رم ایتالیا

مراکز خرید شهر رم ایتالیا »

مراکز خرید شهر رم ایتالیا 2

شهر رم بعنوان پایتخت کشور ایتالیا مطمئنا باید دارای مراکز خرید بسیار زیادی باشد که در این مطلب چندی از مشهورترین آنها را خدمت شما مخاطبان عزیز یزدان گشت سفیران معرفی نموده ایم.در شهر رم یک سری محله هایی مشهورتر برای خرید وجود دارند که عبارتند از : خیابان‌های دل‌کورسو و کندوتی و کوچه‌ پس‌ کوچه‌های دور و برشان.

خیابان دل کورسو مراکز خرید و مغازه هایی از برندهای بی نظیر و درجه یک دارد از جمله گوچی، آرمانی، دیور، والنتینو، هرمس و… اما بدانید برای این مارک ها باید بهای زیادی بپردازید اما اگر خرید بخصوص خرید البسه جز برنامه تور مسافرتی تان است، شهر های ایتالیا از جمله رم و میلان بهشتی برای مراکز خرید و هدف شما می باشد.البته محله های  کندوتی، کولا دی ریِنزو یا دور و بر پانتئون گزینه هایی برای ارزانی در خرید می باشند.

مراکز خرید شهر رم ایتالیا

خیابان دل کورسو

در این محل ، برند ها کارتیه، بولگاری، تیفانی و مون‌بلان نمایندگی دارند اما خب خرید از آن ها چندان بصرفه نیست بویژه لباس های کودک در این محل بسیار گران هستند اما بسیاری از این مراکز خرید و فروگاه ها در فصول تابستانی تخفیف های خوبی را ارائه می دهند.این تخفیف ها از 15 ام ماه ژوئیه شروع می شوند.حال قبل از معرفی مراکز خرید شهر رم ایتالیا ، بهتر است ابتدا به شما عزیزان هشدار دهیم که در خرید از دست فروشان کنار خیابان بسیار دقت کنید ، اجناس نامرغوب و تقلبی از سوی این فروشنده ها بسیار شایع می باشد.

مرکز خرید پورتا رم

مرکز خرید پورتا رم

این مرکز خرید بسیار بزرگ و دارای اجناس متنوعی است و باید گفت که یکی از دو شعب برند ایکیا در آن قرار دارد.آدرس این مرکز خرید در خیابان گراند راکوردو، خروجی بوفالوتا می باشد.

مرکز خرید روما است رم

مرکز خرید روما است رم

در این مرکز خرید عظیم بیشتر از دویست و بیست عدد مغازه و فروشگاه وجود دارد.همچنین در این مرکز خرید سینمایی نیز وجود دارد.تنوع مارک و برند در این مرکز خرید گوشزد همگان است و در آن مارک ها مشهوری را مانند بتا، بنتون، مارین، ام اند اچ، باستی و… یافت می گردند.سینما ، سوپر مارکتی بزرگ ، رستوران ، یک شعبه مک دونالد ، کافی شاپ و پارکینگ از جمله امکانات این مرکز خرید می باشد.

مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

پارکو لئوناردو رم یکی از بزرگترین مراکز خرید در این شهر می باشد که در نزدیکی فرودگاه لئوناردو داوینچی واقع می باشد و دارای 200 عدد فروشگاه متعدد با انواع مارک و برند و محصولات می باشد.در کنار این ، طراحی و معماری مرکز خرید و سرگرمی ها تدارک دیده برای کودکان نیز تعریف کردنی می باشد.همچنین در این مرکز خرید یک سالن تئاتر عظیم با 24 عدد SCENE خواهید یافت.

بوتیک ونتا رم

این بوتیک ، بزرگ ترین بوتیک محصولات چرم در کل اروپا می باشد و در یکی ازقشنگ ترین میدان های شهر رم واقع گردیده است.همچنین دکوراسیون و تزئینات داخل این بوتیک خیره کننده می باشد.

مرکز خرید کوین رم

مرکز خرید کوین رم

این مرکز خرید در قرابت با واتیکان قرار دارد

یکی از معروفترین مراکز خرید روم است که درنزدیکی واتیکان قرارگرفته است. در این مرکز خرید انواع لباس و لوازم مخصوص کودکان با سیر تنوع وسیعی را خواهید یافت.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ایتالیا

مطالب مرتبط

این موزه بزرگترین موزه کشتی غرق شده در جهان است که قدمت ان به قرن چهارم برمیگردد و هنگام کاوش در پروژه مارمارای در ینی کاپی کشف شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :