021-41454

مجسمه میکل انژ

مجسمه میکل انژ

مجسمه میکل انژ

مجسمه میکل انژ

ایتالیا کشور هنر و فرهنگ است.ای کشور با مساحتی کم بیش از نیمی از اثار فرهنگی کل جهان را در خود دارد و این مهم سبب شده که بسیار مورد توجه جهانیان و علاقه مندن به هنر قرار گیرد.

میکل انژ یکی از مشهورترین و بزرگترین هنرمندان ایتالیا میباشد که دارای اثار ارزشمند و زیبایی میباشد.مجسمه میکل انژ در اکادیا گالری در تالار سوم قرار دارد.سالانه هزاران نفر از سراسر جهان بای بازدید از این مجسمه می ایند و بعد از این همه سال از دیدن این مجسمه مرمرین شگفت زده میشوند.
مجسمه میکل انژ از معروف ترین و زیباترین مجسمه های فلورانس به شمار میرود.این تندیسی بسیار زیبا و حیرت اور میباشدکه دارای ارتفاعی به اندازه ی چهار متو بیستو هفت سانتی متر میباشد.

مجسمه میکل انژ از جنس مرمر میباشد که با نهایت ظرافت تراشیده و صیقل داده شده است که قهرمان کتاب مقدس انجیل داوود را به نمایش میگذارد .این مجسمه ی عظیم و مرمرین توسط اپرا دل دوئومو سفارش داده شد و در ان زمان میکل انژ ۲۶ساله این چالش بزرگ را پذیرفت و شروع به ساخت مجسمه ی باشکوه داوود کرد که بعد از دو سال زحمت با هنرمندی و نهایت شکوه به پایان رسید.

این مجسمه به منظور نصب در ارتفاع هشتاد متری کلیسای جامع فلورانس و برای نمای کلیسا سفارش داده شد اما میکل انژ انچنان ابهت و شکوهی در این مرمر بیجان جای داد که هنوز بعد از این همه گذر زمان با دیدنش شگفت زده میشوید.

مجسمه در زیر طاقی بزرگ و در کنار اثار ارزشمند هنرمندن مشهور به نمایش گذاشته شده است.در سفرتان به ایتالیا بزدید از مجسمه میکل انژ را از دست ندهید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت اماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

اگر می خواهید در تور استانبول از قسمت اسیایی به قسمت اروپایی شهر حرکت کنید وسایل نقلیه متفاوتی واسه این کار وجود دارد یکی از این وسایل نقلیه مترو است که از تونل زیر ابی مارمارای استانبول عبور می کند این تونل ویژگی های منحصر به فردی دارد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :