021-41454

طولانی ترین نیمکت دنیا در انگلیس

طولانی ترین نیمکت دنیا در انگلیس

طولانی ترین نیمکت دنیا در انگلیس

طولانی ترین نیمکت دنیا در انگلیس

طولانی ترین نیمکت در انگلس که طولانی ترین نیمکت در جهان هم محسوب می شود سال 2010 ساخته شد این نیمکت در منطقه‌ی لیتل همپتون برای عموم مردم رونمایی شد.

این نیمکت به حدی بزرگ است که در روی آن سیصد نفر برای نشستن جا دارند

اگر این نیمکت را از دور ببینید بیشتر به نظرتان شبیه یک کرم است که در بعضی قسمت ها پیچ و تاب خورده است و ر بعضی قسمت ها باز می شود  چراغ‌های پارک را دور زده، پشت سطل‌های زباله خم شده، گاهی خودش را مثل یک اردک در خاک فرو برده تا ارتباط بین ساحل و جنگل سبز پشت سرش را از بین نبرد.

این نیمکت  طولی برابر با ۳۲۴ متر دارد و از هزاران تکه چوب سخت و محکم تشکیل شده است که از جاهای مختلفی مثل بقایای موج شکن‌های قدیمی که از سطح زباله جان سالم به در برده‌اند

در واقع در ساخت این نیمکت تلاش شده است تا در حد امکان کمترین هزینه ها اعمال شود

این تکه چوب‌ها که با رنگ‌های درخشان و زیبا رنگ‌آمیزی شده‌اند، آماده‌اند تا هر کجا که ساحل اقتضا کند، خم و راست شوند. از جمله‌ی این نقاط حساس، می‌توان به دو پناهگاه غول پیکر اشاره کرد که درون آنها، بزرگ‌ترین نیمکت جهان مجبور است خودش را خم کند و به صورت حلقه‌ای در بیاید و از دیوار بالا رود و دوباره به پایین بازگردد.

این نیمکت، بیشتر شبیه به یک اثر هنری و کار مهندسی شده‌ی دقیق است که توسط یک شرکت طراحی بسیار برجسته به نام استودیو ویو که جوایز زیادی را تا به حال به خود اختصاص داده است و برای مرم انگلیس بسیار محبوب است

این نیمکت رنگارنگ تغییرات بسیاری را در پارک ایجاد کرده است و بر جاذبه های بصری اش افزوده است

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا انگلیس

وقت سفارت انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :