021-41454

صخره های کیاما استرالیا

صخره های کیاما استرالیا

صخره های کیاما استرالیا

صخره های ساحلی همواره مقاصد خوبی برای تورهای مسافرتی و گردشگران بوده اند. امکانات شهری و همچنین بهره مندی به ساحل و دریا از عمده دلایلی است که موجب می‌شود توریست‌ها به سمت شهرهای ساحلی کشیده شوند. این منطقه از جهت دیگر به خاطر تمرکز جذابیت‌ها و زیبایی‌ها در استرالیا معروف است. ساحل و صخره‌های ساحلی از یک طرف، غارها و استخرهای طبیعی از طرف دیگر ، موجب شده که این منطقه در میان گردشگران در استرالیا به شهرت برسد. و یکی از ویژه‌ترین برنامه‌های سفری آژانس‌های مسافرتی بین المللی باشد.

صخره های کیاما استرالیا

خط ساحلی این منطقه را صخره ها در بر گرفته اند و اطراف ‏آن دارای غارها ، حفره های طبیعی و سنگهای مستحکم می باشد. سواحی این منطقه خیلی شلوغ نیستند و برای موج سواری و ‏شنا کردن مناسب می باشند. کیاما به دلیل داشتن پلیکان های استرالیایی نیز مشهور است و به همین مناسبت دارای یک مجمسه به ‏احترام پرندگان می باشد. ‏‏‏‏

‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏‏این واژه که برگردان فارسی آن “دیگ جن” است در اصل به معنای حفره‌ای است که در سقف غاری در نزدیکی دریا ایجاد شده و در هنگام جریان‌های جزر و مدی، آب از داخل آن به بیرون ریخته و منظره‌ای دیدنی ایجاد می‌کند. دیگر مزیت کیاما این است که سواحل در این نقطه چندان شلوغ و پرتراکم نبوده و برای موج‌سواری مناسب هستند. کیاما همچنین به دلیل حضور پلیکان‌های استرالیایی به خود می‌بالد و حتی یک مجسمه که در راستای ادای احترام به این پرندگان ساخته شده در این منطقه نصب شده است.

“دیگ جن کیاما ” شاید یکی از معروف‌ترین نقاط گردشگری صخره های کیاما استرالیا و این ناحیه باشد؛ جایی که آب تا ارتفاع 25 متری به درون هوا پاشیده می‌شود. پرتگاه بمبو هم یک شگفتی دیگر زمین‌شناسی است که از بخش های مختلف شش وجهی تشکیل شده است.

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :